אלפי חולים בפלורידה כל יום, שחקני ה-NBA חוששים

גביע לארי אובראיין
גביע האליפות NBA | Ezra Shaw/Getty Images

מספר המקרים המאומתים שובר שיאים במדינה מדי יום, הכוכבים מוטרדים מעובדי דיסניוורלד שיסתובבו ביניהם במהלך "ליגת הבועה" ולא ייבדקו

(גודל טקסט)

קצת יותר מחודש לחידוש עונת ה-NBA באורלנדו וכשבועיים לפני הגעת הקבוצות למתחם בדיסניוורלד, נגיף הקורונה מתפשט בפלורידה וגורם לחששות כבדים בקרב כוכבי הליגה.

בשלושת הימים האחרונים נשברו במדינת פלורידה שיאים במספר החולים היומיים, כשביממה האחרונה נרשמו לא פחות מ-4,049 מקרים חדשים מאומתים של קורונה והיא מתקרבת ל-94,000 הדבקות בסך הכל, אחת המדינות עם אחוזי ההתפרצות הגבוהים ביותר יחד עם טקסס ואריזונה. עם זאת, יש לציין שבאורלנדו, בירת מחוז אורנג', המגפה לא מתפשטת כמו בשכנותיה ומספר המקרים המאומתים הינו כ-4,500.

ב-ESPN דווח הלילה (בין שבת לראשון) שקומישינר הליגה, אדם סילבר, נמצא בקשר רציף ומדווח על התחלואה הגדלה בפלורידה ובאחת השיחות אף נשמע מתוח מהמספרים העולים. "נשמע נחוש, אבל קודר", צוטט המקור. למרות כל האמור לעיל, סילבר לא מתכוון לסגת מההחלטה לקיים את "ליגת הבועה" באורלנדו, תוך הכרה בהתפשטות המגפה במדינה.


סילבר. "נחוש להמשיך את העונה" (Stacy Revere/Getty Images)

איגוד שחקני ה-NBA ערך השבוע שיחות עם הכוכבים כדי לדון איתם על דאגותיהם וחששותיהם, כשעל פי ESPN מרבית השחקנים מוטרדים מכך שעובדי דיסניוורלד, שיסתובבו ביניהם במתחם, לא יהיו נתונים לבדיקות קורונה".

בפארק כאמור יתארחו כל 22 הקבוצות ושם ייערכו כל המשחקים בשבועות הבאים, עד אשר העונה תגיע לסיומה באוקטובר. מייק באס, דובר ה-NBA, אישר שראשי הליגה עוקבים אחר מצב התחלואה וישתפו פעולה עם ארגון השחקנים כדי להבטיח את בריאות כל אנשי הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי