דיווח: טריי יאנג החרים את המשחק של אטלנטה בגלל מתיחות עם המאמן

שחקן אטלנטה הוקס טריי יאנג | רויטרס

ב"אתלטיק" טוענים: הכוכב הגדול של ההוקס התעמת עם נייט מקמילן על רקע פציעה קלה שסחב בכתף והחליט לא לשחק נגד דנבר אחרי שהמאמן דחק אותו לפינה

קבוצות: אטלנטה הוקס
(גודל טקסט)

האם טריי יאנג החרים את המשחק האחרון של אטלנטה נגד דנבר? שאמס צ'ראניה מה"אתלטיק" מדווח שהכוכב הגדול של ההוקס התעמת עם מאמנו נייט מקמילן במהלך אימון הקבוצה לפני המשחק נגד הנאגטס ועל רקע חילופי דברים בין השניים, השחקן החליט שלא לשחק במשחק האחרון.

על פי הדיווח, כאשר יאנג קיבל טיפול בכתף ימין הכואבת שלו, מקמילן שאל את יאנג אם הוא מתכוון להשתתף באימון הקליעות ולשחק נגד דנבר. יאנג הבהיר שהוא רוצה להתרכז בטיפול בכתף והוא יחליט בהמשך אם לשחק. אלא שמקמילן לא קיבל את זה והציב בפניו שתי אפשרויות: תשחק כמחליף, או שלא תהיה במשחק מול דנבר. יאנג זעם על כך והחליט לא לשחק מול הנאגטס, מה שלא מנע מההוקס לנצח 109:117 בזכות הצגה של דז'ונטה מארי.

טריי יאנג, אטלנטה הוקס, מאוכזב
הסתכסך עם מקמילן? טריי יאנג | אימג'בנק GettyImages, Michael Reaves

צ'ראניה טוען שמעמדו של מקמילן יציב, אבל בקבוצה יצטרכו לפתור את המשבר בין המאמן לכוכב הגדול שלו, שרק בקיץ חתם על חוזה חדש והוא מלך הסלים של הקבוצה (27.8) נקודות וגם האסיסטים (9.6). אטלנטה תארח בלילה שבין שני לשלישי את אוקלהומה סיטי ויהיה מעניין לראות אם יאנג יתייצב למשחק הזה. מה שבטוח, לא יהיה שקט סביב הקבוצה בימים הקרובים.