55 נקודות של דייויס היו גדולות על הוויזארדס ואבדיה, שקלע 7

שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס עם אנתוני דייויס | רויטרס

הכוכב הוסיף 17 ריבאונדים במשחק מפלצתי, לברון תרם 29 ב-119:130 של הלייקרס בוושינגטון. הישראלי הוריד 8 ריבאונדים

(גודל טקסט)

וושינגטון וויזארדס ספגה הלילה (בין ראשון לשני) את ההפסד השלישי שלה ברציפות, בידיה של לוס אנג'לס לייקרס שמחברת כבר שלושה ניצחונות אחרי שטיילה ל-119:130 בקפיטל וואן ארנה. דני אבדיה סיים את הערב עם 7 נקודות ו-8 ריבאונדים, ובעיקר צפה מקרוב במופע של אנתוני דייויס: כוכב האורחת הפציץ שיא עונתי של 55 נקודות, לצדן הוסיף 17 ריבאונדים ו-3 חסימות בערב מפלצתי. הקבוצה הביתית, מנגד, איבדה את בראדלי ביל בעקבות מתיחה בשריר הירך האחורי בשלב מוקדם של הרבע הראשון.

אבדיה שוב פתח בחמישייה ובילה 25 דקות על הפרקט, כשהוא מפגין תצוגת קליעה לא טובה עם פגיעה אחת מעבר לקשת מתוך שמונה ניסיונות. הישראלי דייק ב-2/3 בזריקות לשתיים, ותרם גם שתי חטיפות וחסימה אחת.

שחקן לוס אנג'לס לייקרס, לברון ג'יימס, שומר על שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
ערב קליעה פחות מוצלח. אבדיה מחפש את הסל נגד לברון | GettyImages, Greg Fiume

דייויס, שהיה רחוק ארבע נקודות בלבד משיא הקריירה שלו, פשוט העניש את הוויזארדס מכל טווח: הביג מן קלע 2/3 לשלוש, 20/27 לשתיים ו-9/9 מושלם מקו העונשין, כאשר לברון ג'יימס ניגן כינור שני הפעם, עם 29 נקודות, 8 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. ראסל ווסטברוק התמקד בחלוקת הכדור ורשם שיא עונה של 15 אסיסטים לצד 6 הנקודות שלו.

לברון ג'יימס עם שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס
התפוצץ בוושינגטון. אנתוני דייויס עם לברון ג'יימס | אימג'בנק GettyImages, Greg Fiume

בוושינגטון, שרדפה במשך כל המשחק ופיגרה ב-29 נקודות בשלב מסוים, קריסטאפס פורזינגיס קלע 27 נקודות לצד 9 ריבאונדים, וקייל קוזמה תרם 26 עם 7 כדורים חוזרים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי