אנסלד מגבה את אבדיה: "הוא חלק גדול ממה שאנחנו רוצים לעשות פה"

play
בכושר טוב מאוד. אבדיה | GettyImages, G Fiume
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס 02:00

הישראלי רושם נתוני שפל באחוזים מהשדה ומחוץ לקשת, אך מאמנו ממשיך לתת גב: "רוצים שיבין שאנחנו מאמינים בו וסומכים עליו"

(גודל טקסט)

העונה הלא יציבה של דני אבדיה נמשכת. לאחר שקלע בספרות כפולות בשבעה מתשעה משחקים החל מאמצע חודש נובמבר, שב הישראלי להציג יכולת התקפית עגומה בוושינגטון וקלע 20 נקודות בלבד בארבעת המשחקים של דצמבר. מול שארלוט כלל לא קלע, ומול הלייקרס דייק ב-1 מ-8 מחוץ לקשת, תוך שהוא נשאר חופשי שוב ושוב, ומחטיא שוב ושוב.

חרף ההחטאות הללו, והאכוזבים הנמוכים ביותר בקריירת ה-NBA הצעירה של הישראלי (39 אחוז מהשדה, 26 אחוז ל-3), בוושינגטון ממשיכים לתת לו גב. לפי התקשורת האמריקאית, המאמן ווס אנסלד שוחח עם אבדיה בשבועות האחרונים והשניים דיברו בין היתר גם על המונדיאל, ועל דברים שמחוץ לכדורסל.

"אנחנו רוצים להעניק לו ביטחון", אמר אנסלד. "הוא חלק גדול ממה שאנחנו רוצים לעשות בראייה עתידית. אנחנו חייבים לזכור את זה וכל הזמן להעניק לו ביטחון. אני רוצה שהוא יבין שאנחנו מאמינים בו וסומכים עליו, אנחנו רוצים שהוא יצליח".

דני אבדיה, שחקן וושינגטון וויזארדס
כולם מחכים לשיפור. אבדיה | אימג'בנק GettyImages, Scott Taetsch

"אנסלד אומר שיש לאבדיה עוד הרבה פוטנציאל שלא מומש", נכתב ב-NBC. "הוא שיבח את היכולות המגוונות שלו ואמר שיש לו פוטנציאל להיות שחקן הגנה מצוין. יש לו גם אתגרים העונה, כי התפקיד שלו השתנה, משחקן ספסל לשחקן חמישייה. בחמישייה מצופה ממנו להיות יותר מומחה הגנתי. כשהוא עולה מהספסל, יש לו תפקיד התקפי גדול יותר. אנסלד רוצה שיהפוך לשחקן הגנה שאפשר לסמוך עליו, בלי קשר לכמה גדול התפקיד ההתקפי שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי