זעזוע באטלנטה? טריי יאנג עשוי לבקש לעבור בטרייד

play
שחקן אטלנטה הוקס טריי יאנג | רויטרס
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.12 04:20

הרכז של ההוקס מחזיק בחוזה עד 2027, אך אינו מרוצה מהצוות המקצועי והתקדמות הקבוצה ועל פי דיווח בארצות הברית יחפש יעד חדש. דרוזן עלול לעזוב את שיקגו בקיץ, וושינגטון הציעה את האצ'ימורה בטרייד וסורבה

קבוצות: אטלנטה הוקס
(גודל טקסט)

אחד הכוכבים הגדולים ב-NBA בדרך לקבוצה חדשה? כריס היינס מה'בליצ'ר ריפורט' דיווח הערב (חמישי) כי טריי יאנג יבקש מקבוצתו, אטלנטה הוקס, לעבור לקבוצה אחרת אם המועדון לא יביא חיזוק וישפר את היכולת שלו בתקופה הקרובה.

הרכז של אטלנטה מחזיק בחוזה מקס עד עונת 2026/27, אך עם אופציה להתירו אחרי 2025/26. כיום הסופרסטאר של ההוקס מרוויח לעונה כ-37 מיליון דולר בחוזה ל-5 שנים (כ-215 מיליון דולר בסך הכל), כך שעזיבתו תהיה משמעותית הן על הפרקט והן בתקרת השכר של המועדון מהמזרח. הקבוצה שנמצאת בעונה בינונית ממוקמת במקום השמיני בטבלת המזרח עם מאזן של 16 ניצחונות מול 16 הפסדים. שנתיים מאז הקבוצה הגיעה לגמר המזרח, ועל אף החיזוק בדמותו של דז'ונטה מארי, הכוכב של אטלנטה לא מרוצה מניהול הקבוצה והמאמן, וצפוי לדרוש לעזוב בטרייד.

טריי יאנג, אטלנטה הוקס
לא מרוצה בהוקס. יאנג | אימג'בנק GettyImages, Todd Kirkland

יאנג (24) נבחר בדראפט 2018 על ידי דאלאס מאבריקס בבחירה החמישית, ונשלח בטרייד להוקס בתמורה ללוקה דונצ'יץ'. העונה, ב-29 משחקים הוא רשם ממוצעים של 27.6 נקודות למשחק, 2.9 ריבאונדים, 9.8 אסיסטים, כאשר רק בשלושת המשחקים האחרונים של הקבוצה קלע 34 נקודות בממוצע.

דמאר דרוזן, שחקן שיקגו בולס
יחפש קבוצה חדשה בקיץ? דרוזן | רויטרס

קבוצה אחרת מהמזרח שעלולה לאבד את הסופרסטאר שלה היא שיקגו בולס שמתקשה מאוד העונה ונמצאת רק במקום ה-11 במאבק על כניסה לפלייאין. הבולס עם מאזן של 13 ניצחונות מול 18 הפסדים צפויים לפנות מקום בסגל עם עזיבתו של דמאר דרוזן שלא אמור להמשיך בקבוצה אם היא לא תשפר את מאזנה עד סיום העונה, כאשר בחוזה שלו נותרה עונה אחת.

בנוסף, על פי דיווח של מארק סטיין, פיניקס סירבה להצעת טרייד של וושינגטון לפי ג'יי קראודר יגיע לבירה ורוי האצ'ימורה יעבור לסאנס. פיניקס מעוניינת ב"שחקן חמישייה", כאשר לדעתה חברו היפני של דני אבדיה לא עונה להגדרה הזו.