המאמן העמיד את אבדיה במבחן. התגובה שלו הוכיחה: "קשה לערער אותו"

play
בכושר נפלא. אבדיה | רויטרס
"הלחם והחמאה": אבדיה מספר על השינוי שעבר, וזוכה למחמאות 00:29

אנסלד ג'וניור הוריד את הישראלי לספסל במפתיע, אבל המשחק הסולידי שלו מול אינדיאנה אישר את דבריו של ה-GM: "הוא משחק בלי פחד". עכשיו הציפיות בוושינגטון עולות: "תראה לנו עוד"

(גודל טקסט)

דני אבדיה שומר על יציבות מרשימה בתקופה האחרונה, ונראה בניגוד לעבר, הביטחון שלו הרבה פחות פגיע. הלילה (בין שבת לראשון) החליט מאמן וושינגטון ווס אנסלד ג'וניור להחזיר את אבדיה לספסל במשחק מול אינדיאנה, אבל זה לא השפיע כהוא זה על הביטחון והיכולת שלו. אבדיה סיים את המשחק האחרון מול שארלוט עם 20 נקודות ו-13 ריבאונדים ועל פניו לא הייתה סיבה נראית לעין להוציא אותו מהחמישייה (כל עוד קייל קוזמה הפצוע ממשיך להיעדר), אבל אנסלד ג'וניור בכל זאת העדיף את קורי קיספרט על פניו.

אבל כאמור, על אבדיה "החדש" זה לא משפיע, וגם את המשחק הלילה הוא סיים עם מספרים טובים: 16 נקודות כולל 7 מ-8 מהשדה, 1 מ-2 מהשלוש ו-1 מ-2 מהעונשין, 6 ריבאונדים, 3 אסיסטים, חסימה וגם שני איבודים, והכל כשהוא מקבל שוב 30 דקות, ומציג יכולת סולידית גם בהגנה.

המספרים המרשימים של אבדיה מאז הטרייד

אינדיאנה עזרה לאבדיה להיראות לערב אחד כמו לוקה דונצ'יץ'

אבדיה ממשיך להציג יכולות התקפיות משופרות, וממשיך לסיים את החדירות שלו באחוזים גבוהים. את הג'נרל מנג'ר טומי שפרד זה מרשים מאוד. "ההגנה שלו נשארה חזקה, הביטחון שלו בהתקפה עולה, ועכשיו יש לו יותר חופש ליזום מהלכים", אמר שפרד ל-NBC. "הוא יכול להמשיך לשחק בלי פחד לעשות טעויות".

"מאז הטרייד הוא פשוט נראה כמו שחקן אחר. הרבה יותר יציב, והרבה יותר בוגר. קשה יותר לערער אותו, ועל הפרקט הוא מסיים הרבה יותר טוב. הוא הפך למסיים מרשים. הוא ממש השתפר", התרשמו אחרי המשחק בפודקאסט "Locked On Wizards".

אחרי מהלך לא אופייני במיוחד של אבדיה, בו התגבר בכדרור על שלושה שומרים וקלע מחצי מרחק בשנייה האחרונה של שעון ה-24, הפרשן ושחקן העבר דרו גודן התלהב. "אוקיי דני, תראה לנו מה עוד אתה יודע לעשות", קרא גודן – ואבדיה מקווה להמשיך להיענות לאתגר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי