זאיון וויליאמסון החמיר את הפציעה, אחוזי הכשירות שלו צונחים למתחת ל-40

play
שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 13.2 08:41

אחרי שכבר היה אמור לחזור, בניו אורלינס מודים שקיבלו מכה מקצועית ומוראלית מהבשורה של הפציעה של זאיון שבגינה ייעדר עוד מספר שבועות: "הוא לא עשה שום דבר לא בסדר". הנחמה: לוח המשחקים שמצפה לפליקנס

(גודל טקסט)

פורוורד ניו אורלינס זאיון וויליאמסון יחמיץ "מספר רב של שבועות" בעקבות הפציעה בשריר הירך שלו, כך הודיע סגן הנשיא של הפליקנס דייוויד גריפין. לדבריו, וויליאמסון החמיר את הפציעה במהלך הניסיון שלו לחזור לשחק.

"אני חושב שאנחנו מדברים על חזרה אחרי עוד כמה שבועות אחרי פגרת האולסטאר", אמר גריפין. "איך זה נראה מבחינת ציר הזמן, אני באמת לא יכול להגיד. נמשיך לחכות ולבדוק, ואחרי האולסטאר זה יקרה".

וויליאמסון התקדם לעבודה באימון של 3 על 3 והחמיר את הפציעה במהלך אותה תקופה. כשנשאל איך וויליאמסון קיבל את הבשורה, גריפין ענה: "לא ממש טוב, כי הוא היה ממש שקדן בשיקום שלו ובתהליך. לצערי זו פציעה שיש לה סבירות גבוהה של הישנות. שום דבר ממה שהוא עשה לא היה לא בסדר. זה פשוט קרה".

זאיון וויליאמסון חוגג ניצחון, ניו אורלינס פליקנס
זאיון | אימג'בנק GettyImages, Sean Gardner

וויליאמסון שיחק ב-29 משחקים העונה והעמיד ממוצעים של 26.0 נקודות, 7.0 ריבאונדים ו-4.6 אסיסטים למשחק ב-60.8 אחוז מהשדה.

הוא לא שיחק מאז ה-2 בינואר, אז נפצע לראשונה בשריר הירך האחורי נגד פילדלפיה. מאז שוויליאמסון בחוץ, הפליקנס הפסידו 14 מתוך 20 המשחקים שלהם, כולל רצף של 10 הפסדים. וזאת אחרי שהחזיקה במאזן של 14:23 והייתה בשלישייה המוליכה במערב. כעת ניו אורלינס ירדה למאזן 29:28 והיא במקום השביעי במערב.

בעונה שעברה, הפליקנס היו במצב דומה כשהם נאלצו להסתדר כל הפלייאוף שלהם ללא וויליאמסון, שהחמיץ את כל עונת 2021-2022 סגלל שבר ברגל ימין. הפליקנס ביצעו אז טרייד וצירפו את סי ג'יי מקאלום ואת לארי נאנס מפורטלנד, והשניים הללו – יחד עם ברנדון אינגרם – עזרו להוביל את הפליקנס לטורניר הפליי-אין ומשם לפלייאוף. זאיון היה התוספת האיכותית של הקבוצה המבטיחה, אבל כעת היא סופגת עוד מכה – מקצועית ומוראלית.

"זה קשה כי כולנו מרגישים ש-Z נאלץ עכשיו לנווט את עם הפציעות האלה, ועבורנו זו הזדמנות של השחקנים להתאגד ולהצטיין", אמר המאמן ווילי גרין.כרגע פליקנס בפיגור של 1.5 משחקים מהמקום הרביעי ויתרון ביתיות בסדרת פלייאוף בסיבוב הראשון, אבל גם במרחק של 1.5 משחקים מלהיות מחוץ לטורניר הפליי-אין.

ברנדון אינגרם, ניו אורלינס פליקנס
איבדו מומנטום. אינגרם | רויטרס

למרבה המזל של הפליקנס, יש להם את לוח המשחקים הקל ביותר בליגה עד סוף העונה, כשמחשבים זאת על סמך אחוזי ההצלחה של היריבה. עם זאת, בעיית הפציעות משיכה להקשות על הקבוצה, כאשר שלושת הגדולים של הפליקנס – וויליאמסון, אינגרם ומקאלום – שיחקו רק ב-10 משחקים ביחד.

בנוסף, עוד לפני ההיעדרות האחרונה – זאיון וויליאמסון שיחק רק בקריירה שלו רק ב-114 משחקים מתוך 283 אפשריים מאז שנבחר בדראפט. משמע היה כשיר רק ב-40.3 אחוז מהמשחקים בקריירת ה-NBA שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי