מליגת הפיתוח לכוכב האולסטאר: מאק מקלאנג זכה בתחרות ההטבעות

גנב את ההצגה. מקלאנג | רויטרס

הגארד האלמוני ששייך לסיקסרס סיפק הצגה מרשימה וגבר בגמר על טריי מרפי. לילארד מלך השלשות, שחקני יוטה אלופי תחרות הכישורים

קבוצות: יוטה ג'אז
(גודל טקסט)

מליגת הפיתוח, לכוכב הגדול של סופ"ש האולסטאר: מאק מקלאנג האלמוני זכה הלילה (בין שבת לראשון) בתחרות ההטבעות, אחרי הצגה מרשימה שהפכה אותו לשם מוכר בן לילה. דמיאן לילארד זכה בתחרות השלשות, ועוד קודם לכן שחקני יוטה חגגו זכייה בתחרות הכישורים לעיני הקהל הביתי בסולט לייק סיטי.

שחקן פילדלפיה סיקסרס מאק מקלאנג אחרי הזכייה בתחרות ההטבעות, אולסטאר 2023
גנב את ההצגה. מקלאנג | רויטרס

תחרות ההטבעות

בימים האחרונים התנהל דיון ער בנוגע ליוקרה שאבדה לתחרות המיתולוגית, ולעובדה שהכוכבים נמנעים מלהשתתף בה – אז דווקא השחקן הכי אלמוני ברשימת המשתתפים סיפק את התשובה. מאק מקלאנג, גארד עם חזות לא אופיינית לדאנקר שכזה, עם רקורד של שתי הופעות בלבד במדי פילדלפיה העונה והיישר מקבוצת הפיתוח שלה, עשה הכל נכון.

בהטבעה הראשונה בסיבוב הראשון הוא קיבל ציון 50, וגם בהטבעה השנייה קיבל ציון כולל גבוה – 49.8. ג'ריקו סימס מהניקס וקניון מרטין ג'וניור מהרוקטס, נשארו מחוץ לסבב הגמר, שם חיכה למקלאנג טריי מרפי מניו אורלינס.

אבל בסיבוב הגמר מקלאנג לא הותיר סיכוי למרפי, עם שתי הטבעות שזיכו אותו בציון 50 מקסימלי. ההטבעה הראשונה התבצעה באמצעות זינוק מעל שני אנשים, אחרי הצמדה של הכדור ללוח, בדאנק אחורי. ההטבעה השנייה הייתה ווינדמיל שנתנה לו ציון 49.8. מרפי, שקיבל 46.6 על הביצוע הראשון בגמר ו-49.4 על השני, נאלץ לוותר על התואר לכוכב השעה.

שחקן פורטלנד טריילבלייזרס דמיאן לילארד אחרי הזכייה בתחרות השלשות, אולסטאר 2023
יכול לפרוש בשקט. לילארד | רויטרס

תחרות השלשות

בניגוד לתחרות ההטבעות, תחרות השלשות עוד מושכת אליה מפעם לפעם את הכוכבים הגדולים. הלילה הגיע תורו של דמיאן לילארד, הפייבוריט הגדול של התחרות והשם הכי גדול בה, לזכות בתחרות לראשונה בקריירה. "מרבית הקלעים הגדולים של ה-NBA זכו בתחרות השלשות לפחות פעם אחת קריירה. אני שמח שעשיתי את זה בעצמי, ושעכשיו אני יכול לפרוש מהתחרות", אמר לילארד אחרי הזכייה.

לילארד ניצח בסיבוב הגמר את באדי הילד, כשהגיע ל-26 נקודות לעומת 25 של הצלף של אינדיאנה. בסיבוב הראשון ניצח שחקן אחר של הפייסרס, טייריס הליברטון שצלף 31 נקודות, אבל בסיבוב השני הוא סיים עם 17 בלבד. גם ג'ייסון טייטום (23 נקודות), לאורי מרקאנן (20), טיילר הירו (18), ג'וליוס רנדל (13) וקווין הרטר (8) השתתפו בסיבוב הראשון.

שחקני יוטה ג'אז קולין סקסטון, ווקר קסלר, ג'ורדן קלארקסון אחרי הזכייה בתחרות הכישורים, אולסטאר 2023
לעיני הקהל הביתי. קבוצת יוטה חוגגת | אימג'בנק GettyImages, Alex Goodlett

תחרות הכישורים

הקבוצה שהורכבה משחקני יוטה – ג'ורדן קלארקסון, קולין סקסטון ו-ווקר קסלר – הניפה את הגביע לעיני הקהל הביתי, אחרי שקיבלה 300 נקודות מתוך 400 אפשריות בסיבוב השני והשלישי.

הם גברו על קבוצת הרוקיז שכללה את פאולו באנקרו, ג'בארי סמית' וג'יידן אייבי, ועל קבוצת אנטטוקומפו שכללה את תנאסיס אנטטוקומפו, קוסטאס אנטטוקומפו וג'רו הולידיי שהוזעק כדי להחליף את יאניס אנטטוקומפו הפצוע).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי