ווסטברוק הוצג, הקליפרס מאושרים: "נאפשר לראס להיות ראס"

שחקן לוס אנג'לס קליפרס ראסל ווסטברוק | צילום מסך, מתוך טוויטר

הרכז המחויך "רק רוצה לעזור" אחרי התקופה המסויטת בלייקרס, טיירון לו אופטימי: "אם הוא יעשה יותר מדי, או פחות מדי, אגיד לו"

(גודל טקסט)

ראסל ווסטברוק הוצג הלילה (בין רביעי לחמישי) כשחקן לוס אנג'לס קליפרס, עם חיוך מאוזן לאוזן. אחרי תקופה קשה מאוד בלוס אנג'לס לייקרס, חצה הרכז את הכביש ומצא קבוצה ששמחה לקבל אותו, כולל חברו מאוקלהומה סיטי לשעבר פול ג'ורג'.

"אני רק רוצה למצוא דרך לעזור לחברים לקבוצה", אמר הרכז בן ה-34, שישחק בקבוצה חמישית בחמש השנים האחרונות. "אני רוצה להקל על השחקנים האחרים, למצוא אותם בעמדות שלהם, לדעת איפה הם לא אוהבים להיות. זה יהיה תהליך ואתגר, אבל אני מוכן לו. אעשה כל מה שיבקשו ממני ואני מקווה שזה יילך טוב".

ווסטברוק צפוי לרשום את הופעת הבכורה שלו כבר במשחק מול סקרמנטו ביום שישי – עדיין לא ברור אם כשחקן חמישייה או כשחקן ספסל – ולפחות לפי טיירון לו, הוא יקבל גב להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמו. "אנחנו רוצים שראס יהיה ראס", אמר המאמן. "אם הוא יעשה יותר מדי, או פחות מדי, אגיד לו. אנחנו רוצים לראות את השחקן שהוא – MVP, שחקן היכל התהילה, כל הדברים שהוא מביא מדי לילה. אחר כך נוודא שזה קורה במסגרת קבוצתית. ראס יכול לעזור לנו להשיג סלים קלים, והאתגר הזה מלהיב אותי".

לו הוסיף ואמר: "אנחנו יודעים שהוא יכול לקבל החלטות נכונות עם הכדור בידיים, הדבר הגדול יהיה מה הוא יעשה ללא הכדור. הוא צריך לשנות קצת הסגנון שלו, ונעזור לו בזה. אנחנו לא רוצים לקחת ממנו את הדברים שהפכו אותו לראסל ווסטברוק, פשוט להשפיע יותר על המשחק בלי הכדור. הוא מביא דברים שיכולים לעזור לנו".

לורנס פרנק, הנשיא לענייני כדורסל של הקליפרס, סיפר שהבעת הרצון של ג'ורג' וקוואי לאונרד לראות את ווסטברוק בקבוצה תרמה: "אנחנו מקשיבים לכולם, הדעה של כולם חשובה. ווסטברוק אחד השחקנים הכי אקספלוסיביים ואינטנסיביים בליגה, יש לו המון נקודות חוזקה והוא מאוד יעזור לנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי