דוראנט "לא מתחרט על כלום", פיניקס חוגגת: "כמעט לא מרגיש אמיתי"

זו רק ההתחלה. בוקר ודוראנט | אימג'בנק GettyImages, Jacob Kupferman

כוכב הסאנס רשם בכורה מוצלחת, עדיין לא התאושש ממה שעבר עליו בברוקלין וסגר חשבון עם המבקרים, דווין בוקר התמוגג, מונטי וויליאמס הודה: "זה לא דומה לשום דבר שראיתי"

קבוצות: פיניקס סאנס
(גודל טקסט)

כמעט חודשיים מאז משחקו האחרון, קווין דוראנט שב לפרקט – והפעם במדי קבוצה חדשה. כחודש לאחר הטרייד הענק ששלח אותו מברוקלין לפיניקס, רשם הלילה (בין רביעי לחמישי) KD את הופעת הבכורה שלו במדי הסאנס, והיא בהחלט היתה מוצלחת. הכוכב הגדול סיפק 23 נקודות (10 מ-15 מהשדה) ב-27 דקות, וסייע לקבוצתו לנצח את 91:105 את שארלוט.

שחקני פיניקס סאנס קווין דוראנט, דווין בוקר
זו רק ההתחלה. בוקר ודוראנט | אימג'בנק GettyImages, Jacob Kupferman

עוד ב-NBA

23 נק' לדוראנט בבכורה בפיניקס, ניצחון 16 ברציפות למילווקי
עומד להסתבך? "ג'ה מוראנט חשוד שאיים באקדח על נער בן 17"
יחזור הביתה? "ג'יימס הארדן שוקל ברצינות לחתום ביוסטון בקיץ"

"אני מרגיש שהתאקלמתי די טוב", אמר. "כולם ניסו לגרום לי להרגיש כמה שיותר בנוח. אני צריך להמשיך לעבודה, ואז הגופיה הזאת תיראה עלי יותר ויותר נורמלי. זו סביבה חדשה, מצב חדש, חברים חדשים לקבוצה, אז אני צריך להוכיח את עצמי מדי יום. יש עלי לחץ להיות מי שאני, יום אחר יום. זה היה כיף, התגעגעתי לשחק, שמחתי לחזור לפרקט ואנחנו בונים פה משהו חדש".

דוראנט הודה שייקח לו זמן להתאושש מהדרמות בברוקלין. "ברגע שהגעתי לפיניקס, דברים החלו להירגע", אמר. "מעולם לא עברתי דבר כזה, אני עדיין מנסה להבין את הכל. אני לא הראשון שביקשתי לעבור בטרייד, אפילו לא ידעתי מי יהיו החברים שלי לקבוצה בברוקלין. זה היה די מלחיץ". על הביקורת שספג, בין היתר מצ'ארלס בארקלי ושאקיל אוניל על כך שהצטרף לקבוצה מנצחת, אמר: "אני לא צריך את הקרדיט שלהם. אל תצפו בי אם אתם לא רוצים, אל תדברו עלי. אני לא אפסיק לעשות מה שאני עושה. לכל אחד יש את הדעות שלו, זה לא יעצור אותי. אני לא מתחרט על כלום".

עם כל הכבוד לדוראנט, כוכב המשחק היה דווין בוקר, שקלע 37 נקודות והוסיף גם שבעה אסיסטים – חלקם לחברו החדש. "זה כמעט לא מרגיש אמיתי", הודה בסיום. "בכל פעם שהוא זורק, זה כל כך קל. ההגנות מנסות בכל כוחן לעצור אותו, וזה פשוט לא מזיז לו".

"זה די מגניב להיות יכול לתת לבחור הזה את הכדור, לשים אותו בעמדה שלו והוא ישיג זריקה טובה", אמר המאמן מונטי וויליאמס. "כולנו הרווחנו ממנו, הוא פשוט היה עצמו. על יותר מדי שחקני NBA שמים לחץ להיות המנהיגים, אבל זה לא הכרחי. אני אנהיג, זה התפקיד שלי. אמרתי לקווין פשוט להיות עצמו, כדי לשחרר אותו. יש לנו את כריס פול, יש לנו את בוקר. זה די מדהים לשמוע אנשים, שחקנים אחרים ואנשים במועדון, מסתכלים על קווין באימונים. זה לא דומה לשום דבר שאי פעם ראיתי. ההשפעה שלו עצומה".