וושינגטון נכנעה לטורונטו בהארכה, אבדיה סבל מוירוס ושיחק 7 דקות

play
שחקני טורונטו ראפטורס פסקל סיאקם, פרד ואנווליט | רויטרס
וושינגטון נכנעה לטורונטו בהארכה, אבדיה סבל מוירוס ושיחק 7 דקות 02:15

הוויזארדס הפסידו 116:109 ונעצרו אחרי שני ניצחונות, למרות יום התקפי טוב. אבדיה סבל מכאבי בטן במחצית הראשונה, ולא חזר

(גודל טקסט)

וושינגטון נעצרה הלילה (בין שבת לראשון) אחרי שני ניצחונות חשובים, לאחר שנכנעה 116:109 לטורונטו אחרי הארכה, במשחק השני תוך 48 שעות מול הראפטורס, יריבים ישירים שלהם במאבקי הפלייאוף והפליי-אין.

הוויזארדס בזבזו יום התקפי טוב שכלל 14 שלשות ב-58% אחוזים, אחרי שבראדלי ביל פספס הזדמנות להכריע את המשחק בהתקפה האחרונה של הזמן החוקי, והקבוצה כולה קפאה בהארכה, במהלכה הפסידה 11:4. בעקבות ההפסד, ירדה וושינגטון למאזן של 33 הפסדים לעומת 30 ניצחונות. הראפטורס המדורגים 9 במזרח מובילים עליהם כעת בפער של משחק, עם מאזן 33:32.

ברוב שלבי המשחק נאלצה וושינגטון להסתדר ללא דני אבדיה, שדיווח על כאבי בטן, ירד לחדר ההלבשה במחצית הראשונה ולא חזר. אבדיה הספיק לשחק 7 דקות במהלכן נקלע לבעיית עבירות עם 3 כאלה. הוא זרק פעם אחת מחוץ לקשת והחטיא, ותרם גם שני ריבאונדים לפני שיצא ולא היה יכול לחזור.

עוד ב-NBA

ג'ה מוראנט צילם את עצמו עם אקדח במועדון חשפנות, ממפיס השעתה אותו
הווריירס "מרגשים" גם בלי קרי, רנדל הדהים: "סיכוי של אחד למאה"
דונצ'יץ' ואירווינג מתחילים להתחבר, וב-NBA חוששים: "זה מזכיר את הדרים טים"

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס

הוויזארדס קיבלו 22 נקודות, 11 ריבאונדים, 4 אסיסטים ושתי חסימות מקריסטאפס פורזינגיס, בראדלי ביל קלע 21 וחילק 10 אסיסטים, אבל התקשה מול השמירות הכפולות של הראפטורס ודייק ב-7 מ-22 בלבד מהשדה, ודלון רייט הבליח עם 18 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 חטיפות. את הראפטורס הובילו גארי טרנט ג'וניור עם 26, 5 ריבאונדים ו-4 אסיסטים מהספסל, פרד ואנווליט עם 25 ו-10 אסיסטים (כולל שתי שלשות מכריעות בהארכה) ופסקל סיאקם עם 15, 7 אסיסטים ו-4 חטיפות.

הוויזארדס ינסו לחזור לנצח כבר מחר, כשיארחו את מוליכת המזרח מילווקי. עדיין לא ברור אם דני אבדיה יוכל לשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי