"זה כמו סרט, כמו משחק מחשב": דוראנט ובוקר מציתים את הדמיון

שחקן פיניקס סאנס קווין דוראנט | רויטרס

פיניקס מתמוגגת מהכוכבים שנצצו בדאלאס. סקיפ בייליס: "דוראנט שוב הוכיח שהוא טוב מלברון". וגם: הטראש טוק הלוהט בין בוקר ודונצ'יץ'

(גודל טקסט)

בדיוק על זה חלמה פיניקס כשוויתרה על העתיד שלה בשביל ההווה – הווה שהוא קווין דוראנט. בשלושת המשחקים ש-KD ודווין בוקר חלקו את הפרקט, הסאנס עומדים על 0:3, ואמש (ראשון) הם נצצו ב-126:130 הנהדר על דאלאס. הכוכב שהגיע מברוקלין סיפק 37 נקודות (12 מ-17 מהשדה) וקלע את ארבע הנקודות האחרונות במשחק, חברו הפגיז 36 נקודות והוסיף 10 אסיסטים, וכל הליגה, כך זה נדמה, צריכה לחשוש לקראת שלבי ההכרעה של העונה הסדירה, וכמובן שלקראת הפלייאוף.

עוד ב-NBA

משחק אותה גנגסטר? מוראנט מודה שהוא "זקוק לעזרה", ומסעיר את ארה"ב
עם קאמבק ענק: פילדלפיה עצרה את רצף 16 הניצחונות של מילווקי
וושינגטון נכנעה לטורונטו בהארכה, אבדיה סבל מוירוס ושיחק 7 דקות

אחרי שלושה ניצחונות רצופים, פיניקס כעת במאזן 29:36, שני משחקים מסקרמנטו השלישית במערב, ושלושה וחצי ממשחקים מממפיס המסובכת, המדורגת שנייה במערב.

"הייתי בצד השני של זה, אני יודע כמה קשה לסגור אותו, לא משנה מה אתה עושה", אמר בוקר על דוראנט. "הכישורים שלו, ביחס לגובה, הם חסרי תקדים. הוא יכול לשחק בכל שיטה, הוא משחק בדרך הנכונה וזו היתה עוד דוגמא לכך".

דיאנדרה אייטון, שסיים עם 9 נקודות ו-16 ריבאונדים, נהנה מההצגה: "דוראנט ובוקר, זה כמו סרט. זה כמו משחק מחשב. קווין מוריד מאיתנו כל כך הרבה נטל, הוא הופך את העבודה שלנו לקלה. לא היה לי שום ספק שקווין יקלע את הזריקה המכרעת. הבחור הזה… את הדברים שהוא עושה, מעולם לא ראיתי".

מאמן הסאנס מונטי וויליאמס אמר: "רוב השחקנים קצת בלחץ במצבים כאלה בחוץ, אבל קווין כל כך רגוע. הוא יכול להשיג זריקות יעילות, כל הזריקות שלו בקלאץ' היו יעילות. השחקנים הגדולים פשוט מחכים לרגעים הללו, ונראה שעבורו הכל נראה מאוד איטי".

"קווין דוראנט הוא שחקן ההתקפה הכי טובה שאי פעם ראינו", צייץ שחקן גולדן סטייט לשעבר קווין קוק. הפרשן האמריקאי סקיפ ביילס, שלא פעם נוטה לפרובוקציות, הוסיף: "קווין דוראנט הוכיח שוב מדוע הוא קצת יותר טוב מלברון – הוא יכול לקלוע, להוליך את הליגה בקליעות עונשין, והוא יכול לקלוע מבחוץ ומהקו בקלאץ', כפי שראינו שוב".

לקראת הסיום, החליפו דווין בוקר ולוקה דונצ'יץ' קללות עסיסיות, בטראש טוק לוהט שמגיע, אולי, על רקע המפגש בין שתי הקבוצות בפלייאוף אשתקד – אז הימם דונצ'יץ' את הסאנס. "אתם תמיד אומרים שאתם לא רוצים שהכל יהיה ידידותי", אמר בוקר. "אז הנה. יש פה עשן. אלה פשוט שני מתחרים שהולכים ראש בראש. אין לי בעיה עם לוקה על הפרקט או מחוצה לו, אבל כשאנחנו מתחרים – אנחנו מתחרים".

גם דונצ'יץ' התייחס לדברים ואמר: "בפעם הבאה, שלא יחכה עד שנותרו רק שלוש שניות כדי להתחיל לדבר. זה משחק תחרותי, הכל בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי