דייויס שוב ינוח בלייקרס: "הוא עדיין פצוע". הכוכב: "זה מבאס"

נוקטים בזהירות איתו. דייויס | GettyImages, Sean Gardner

הכוכב סיפק הצגה מול ניו אורלינס, אך לא ישחק מול יוסטון: "אין לו כאבים, אך צריך להיות זהירים". מצבו של לברון משתפר, לא ברור האם יחזור בעונה הסדירה

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד לניו יורק, התאוששה הלילה (בין שלישי לרביעי) לוס אנג'לס לייקרס עם ניצחון על יריבה ישירה במאבקי הפלייאוף במערב, ניו אורלינס – הניצחון הרביעי בחמשת המשחקים האחרונים שלה. כעת, ניצבים שחקניו של דרווין האם במקום העשירי במערב עם מאזן של 35:34 – כמו דאלאס ואוקלהומה סיטי שבמקומות 9 ו-8, משחק מעל יוטה והפליקנס, שבמקומות 11 ו-12 במערב.

עוד ב-NBA

דייויס הוליך את הלייקרס לניצחון חשוב, הפסד רביעי רצוף לדנבר
אבדיה קלע 13 מול דטרויט, וושינגטון עצרה את רצף ההפסדים
ג'ה מוראנט החל בתוכנית "ייעוץ" בפלורידה: "אין עדיין תאריך לחזרתו"

שחקן לוס אנג'לס לייקרס אנתוני דייויס
נוקטים בזהירות איתו. דייויס | GettyImages, Sean Gardner

אנתוני דייויס, שלקח אחריות לאחר ההפסד לניקס, חזר ובגדול עם 37 נקודות ו-15 ריבאונדים – אך הוא לא ישחק מול יוסטון מחר בלילה (בין רביעי לחמישי), בתקווה שחבריו יסתדרו מול אחת הקבוצות החלשות בליגה. "אפילו שהוא לא סובל מכאבים, קיבלנו החלטה ביחד עם הרופאים למנוע ממנו לשחק לילה אחר לילה", אמר דרווין האם על הכוכב שלו, שהחמיץ העונה 20 משחקים בגלל שבר ברגלו. "אין לו כאבים, אבל הוא עדיין פצוע", הוסיף האם. "צריך כל הזמן להשגיח עליו ולהיצמד לתכנית שלנו, כפי שעשינו. אני מקווה שננצח בלעדיו".

"זה קשה, כי אני רוצה לשחק בכל משחק", אמר דייויס. "הרופאים אמרו שעדיף שלא אשחק בק-טו-בק. כרגע מצבנו בסדר, אז החליטו שאקח יום מנוחה. זה מבאס. השגנו ניצחון חשוב מאוד, ניסיתי להיות אגרסיבי ולהראות כמה המשחק הזה חשוב לנו. שיחקנו בצורה הנכונה".

הלייקרס מחזיקים כעת במאזן של 1:3 מול הפליקנס, כך שיהיו מדורגים מעליהם בסיום העונה במקרה של מאזנים זהים. בפעם שעברה שדייויס קיבל מנוחה, חבריו מילאו על החסר וניצחו את אוקלהומה סיטי. "אם נגיע במנטליות לא נכונה, יענישו אותנו", אמר דיאנג'לו ראסל. "אם לא ננצח את יוסטון, הניצחון על ניו אורלינס לא שווה כלום", הוסיף מאליק ביזלי.

החדשות הטובות מגיעות מכיוונו של לברון ג'יימס, שעלה לפרקט לחימום לפני המשחק לראשונה מאז הפציעה. לפי שאמס צ'ראניה, "רגלו של לברון במצב הרבה יותר טוב, אבל הלייקרס עדיין נערכים לכך שיחמיץ את רוב העונה הסדירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי