"הפסד גדול לליגה": מייקל ג'ורדן מתכוון למכור את חלקו בשארלוט

עידן חדש. ג'ורדן | GettyImages

שחקן העבר האגדי הפך לבעל השליטה העיקרי במועדון ב-2010, תמורת 275 מיליון דולר, וכעת הוא צפוי לקבל כ-1.7 מיליארד דולר עבור אחת הקבוצות החלשות ב-NBA

(גודל טקסט)

מייקל ג'ורדן מנהל לאחרונה "מגעים רציניים" למכירת חלקו בבעלות שארלוט הורנטס, כך לפי ESPN. עדיין לא הושג סיכום, אך בקרוב צפויה אחת הקבוצות הגרועות ב-NBA לעבור לידיים אחרות, כששחקן העבר האגדי אמור לשמור על אחוזים קטנים במועדון.

ג'ורדן, הבעלים האפרו-אמריקאי היחיד בליגה, כבר מכר חלק מהאחוזים שלו ב-2020, וכעת הוא עתיד לוותר על רוב השליטה במועדון אותו רכש ב-2010. מי שאמור להיות הבעלים החדש הוא ריק שנאל, מקבוצת האנשים שרכשו את אטלנטה הוקס ב-2015.

הבעלים של שארלוט הורנטס מייקל ג'ורדן
עידן חדש. ג'ורדן | GettyImages

עוד ב-NBA

יוקיץ' עצר את רצף ההפסדים, אינדיאנה הפתיעה במילווקי
המהפך הושלם: אמביד עקף את יוקיץ' והפך לפייבוריט במירוץ ל-MVP
ג'ה מוראנט שבר שתיקה: "זה לא מי שאני, העונש מגיע לי"

אם הסיכום אכן יושלם, תהיה זו עסקת המכירה השלישית העונה, אחרי שרוברט סארבר מכר את חלקו בפיניקס ומארק לאסרי מכר את חלקו במילווקי. "זה הפסד גדול לליגה, במובנים רבים", נכתב ב"אתלטיק". "ג'ורדן הוא אגדה. הוא לא סתם שחקן שקנה קבוצה, אלא כנראה השחקן הגדול אי פעם. זה איש שכדאי להשאיר בליגה בתפקיד מרכזי".

עם כל הכבוד לגדולה שלו כשחקן, כבעלים ג'ורדן חווה מעט מאוד הצלחות. ב-13 העונות מאז שרכש את המועדון, השיגה שארלוט מאזן חיובי שלוש פעמים בלבד. העונה יש לה את המאזן הרביעי הכי גרוע בליגה, מה שמותיר לה סיכוי לא רע לזכות בוויקטור וומבניאמה בדראפט הקרוב. על אף מצבו הרעוע של המועדון, לפי "פורבס" הוא שווה 1.7 מיליארד דולר, כך ש-MJ צפוי לעשות רווח לא קטן – ב-2010, שילם על הקבוצה 275 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי