אם יעזוב את בוסטון: אלה חמש הקבוצות שייאבקו על ג'יילן בראון

play
ג'יילן בראון | GettyImages, Elsa
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.3 05:06

הכוכב לא התחייב להישאר מעבר לסיום חוזהו ב-2024. הקבוצה מעיר הולדתו, היריבה הגדולה במזרח ושתי נציגות מקליפורניה אורבות

(גודל טקסט)

הפלייאוף אמנם נמצא מעבר לפינה, אך ברחבי ה-NBA כבר מתעסקים בתכניות לעתיד – לא רק לקיץ הבא, אלא לזה שאחריו. ברקע ההצהרות לפיהן ג'יילן בראון עדיין לא התחייב להישאר בבוסטון מעבר לקיץ 2024 אז מסתיים חוזהו, הכתב שון דביני שוחח עם בכירים בקבוצות השונות וליקט רשימה של חמש מועמדות שיחשקו בכוכב.

בראון משחק בסלטיקס מאז שנבחר שלישי בדראפט 2016, אך לאורך כמעט כל הקריירה הוזכר כמועמד לעבור בטרייד עבור כוכב בכיר יותר – כולל בקיץ האחרון כאשר קווין דוראנט ביקש לעזוב את ברוקלין.

השחקן שנבחר פעמיים לאולסטאר התראיין השבוע ולא התחייב שהוא מתכוון להישאר באלופת המזרח: "אני לא יודע אם אשאר. נארה איך ירגישו לגביי ואיך ארגיש לגביהם לאורך זמן. אני אהיה איפה שאני רצוי, אשאר במקום שבו ארגיש רצוי ושיתייחסו אליי כמו שצריך".

אחד המניעים לעזיבה אפשרית הוא הרצון של בראון להוביל קבוצה, דבר שהוא לא זוכה לעשות כרגע בנוכחותו של ג'ייסון טייטום. עם זאת, גם ברשימת הקבוצות בהמשך כלל לא בטוח שהוא יזכה למעמד של הכוכב הראשי.

ג'יילן בראון, שחקן בוסטון סלטיקס חוגג
ניצחון חוץ קשה לסלטיקס. בראון | אימג'בנק GettyImages, David Berding

לאור ההצהרות הללו, משיחות עם בכירים בקבוצות השונות ליקט דביני רשימה של חמש מועמדות לקלוט את בראון. המועמדת הראשונה היא אטלנטה, הקבוצה מעיר הולדתו של בראון, גם מהסיבה האישית וגם משום שבהוקס רואים בו פרטנר אידיאלי לטריי יאנג ודז'ונטה מארי שגם כן מסיים חוזה ב-2024.

שיקגו גם כן סומנה לקראת המועד שבו דמאר דרוזן יסיים את חוזהו, ושמה של הקליפרס צוין מתוך הרצון של הקבוצה מלוס אנג'לס לצרף שם גדול עם המעבר לאולם החדש באותה שנה. קוואי לאונרד ופול ג'ורג' מסיימים חוזה ב-2024 ובקליפרס ירצו לרענן את הסגל, אך לא ברור אם הגעה של בראון תהיה על חשבון אחד הכוכבים או לצידם.

אחת היריבות הגדולות של בוסטון בשנים האחרונות במזרח, מילווקי, הוזכרה אף היא. ב-2024 יסיים קריס מידלטון את חוזהו וג'רו הולידיי ייכנס לשנה האחרונה בהסכם, והבאקס ירצו להנחית כוכב צעיר יותר לצד יאניס אנטטוקומפו. קבוצה האחרונה שצוינה היא האלופה גולדן סטייט, אך זו האפשרות הכי פחות סבירה משום שהווריירס יצטרכו במקרה שכזה לוותר על הסמל קליי תומפסון או על שחקני מפתח כמו ג'ורדן פול ואנדרו וויגינס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי