טוני פארקר, פאו גאסול, דווין וויד ודירק נוביצקי נכנסו להיכל התהילה

גם גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו האגדי ובקי האמון יקבלו את הכבוד בטקס שייערך בקונטיקט ב-11.8. ארבעת השחקנים זכו יחד בעשר אליפויות ורשמו יחד 39 הופעות באולסטאר

(גודל טקסט)

טוני פארקר, פאו גאסול, בקי האמון, דירק נוביצקי, דוויין ווייד וגרג פופוביץ' נכנסו היום (שבת) באופן רשמי להיכל התהילה של ה-NBA ויזכו לטקס מיוחד שייערך ב-11.8 בקונטיקט.

ארבעת השחקנים (נוביצקי, פארקר, ווייד וגאסול) היו אגדות בקבוצות שלהם וקלעו ביחס 95,000 נקודות, רשמו 39 הופעות באולסטאר וזכו ב-10 אליפויות NBA. בקי האמון רשמה שש הופעות באולסטאר של ה-WNBA והיא כיום מאמנת את לאס וגאס האלופה.

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו עם מאמנו גרג פופוביץ'
נכנסו יחד להיכל התהילה. פארקר ופופוביץ' | אימג'בנק GettyImages

גרג פופוביץ' קיבל את ההוקרה כמובן בעקבות השושלת שבנה בסן אנטוניו יחד עם טוני פארקר, כאשר השניים זכו יחד בחמש אליפויות והמאמן הוותיק ניהל יותר משחקים מכל מאמן אחר בהיסטוריה של ה-NBA. הוא גם זכה יחד עם נבחרת ארה"ב בזהב האולימפי בטוקיו ב-2021.

גאסול קיבל את הכבוד שמגיע לו בעיקר בעקבות התקופה שלו בלייקרס, שם הוא שימש כיד ימינו של קובי בריאנט המנוח וזכה עמו בשתי אליפויות. נוביצקי היה הכוכב הבלתי מעורער של דאלאס מאבריקס וזכה עמה באליפות בלתי נשכחת על חשבון מיאמי של לברון ג'יימס ודוויין וייד.

"עבורי, זו בחירה מובנת מאליו", אמר פט ריילי נשיא מיאמי על השחקנים שנבחרו, "תראו את הרקורד שלהם. העקביות שלהם בליגה הזו. מה שהם עשו בליגה. הם שגרירים יוצאים מן הכלל של ה-NBA".

"זה מביך לחשוב על זה, אם לומר את האמת", אמר פופוביץ' על הבחירה בו, "זה תוצר של צירוף מקרים, יותר מהכול. כמה קרדיט אני צריך לקבל על צירוף מקרים?"