קאזינס נגד זכייה של יוקיץ' ב-MVP: "הוא טוב משאקיל ודאנקן?"

ניקולה יוקיץ' | רויטרס

שחקן הפנים ששיתף עם הסרבי פעולה בדנבר הסביר: "אם יזכה בפעם השלישית ברציפות, נצטרך להתייחס אליו כאחד הטובים אי פעם"

(גודל טקסט)

הוויכוח הלוהט ביותר ב-NBA בשבועות האחרונים נוגע לזהות ה-MVP: ג'ואל אמביד מסתמן כעת כפייבוריט, אך ניקולה יוקיץ' כמובן בתמונה גם כן, אחרי העונה המופלאה שלו. אם ישלים כוכב דנבר את ההישג ההיסטורי, יצטרף אל ביל ראסל, ווילט צ'מברליין ולארי בירד, כשחקנים היחידים אי פעם שזכו בתואר ה-MVP שלוש שנים ברציפות.

עוד ב-NBA

דריימונד גרין: "אחרי האגרוף, אני מכבד את רודי גובר קצת יותר"
גם אנחנו כאן: חלוקת פרסים למצטייני העונה הסדירה ב-NBA
דונצ'יץ': "אני שמח בדאלאס, אין מה לדאוג. הלוואי שקיירי יישאר"

דמרכוס קאזינס, ששיתף עם הסרבי פעולה בדנבר, מעדיף שהתואר יילך לשחקן אחר. "זה לא לעניין לדעתי שהוא יזכה בשלושה תארי MVP ברציפות", אמר. "אם כך, זה יהפוך לדיון של 'האם זה השחקן הטוב אי פעם?' ואני חושב שכולנו יכולים להסכים שהוא לא. אני לא אומר שהוא לא יוכל להפוך לכזה, אבל בשלב הזה של הקריירה, זה לא מתאים".

יוקיץ', נזכיר, הוליך את דנבר למאזן הטוב במערב, עם ממוצעים של 24.5 נקודות (63 אחוז מהשדה, 38 אחוז ל-3, 82 אחוז מהעונשין), 11.8 ריבאונדים ו-9.8 אסיסטים, אך קאזינס טוען: "הוא עדיין לא זכה בשום דבר, אפילו לא הגיע לגמר. זה החשש שלי. שלוש זכיות ברציפות? זה ישים אותו מעל שחקנים כמו שאקיל אוניל, האקים אולג'וואן, טים דאנקן, ווילט. זו שיחה שקשה לנהל, בהתחשב במה שכל החבר'ה האלה עשו. האם אפשר לשבת פה ולהגיד שיוקיץ' אחד השחקנים הטובים בכל הזמנים? זה לא נוח לי לדבר ככה".

מאמן דנבר לשעבר ג'ורג' קארל נשמע יותר מפרגן וצייץ אמש: "אני צופה ביוקיץ' כבר שש שנים. אני חושב שהדבר הכי טוב שאוכל לומר עליו זה שאין לי מושג איך הייתי שומר עליו. הפעמיים היחידות שהרגשתי ככה היו כששיחקתי מול מייקל ג'ורדן ושאקיל אוניל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי