טייטום התנצל בפני ג'נט ג'קסון: "היינו צריכים לסגור את הסדרה בבוסטון"

הסלטיקס השלימו 2:4 על אטלנטה, טייטום התנצל על ההפסד הקודם שגרם לביטול ההופעה של הזמרת ה"אגדית". בראון מצפה ל"קרב גדול" מול פילדלפיה, ג'ואל אמביד בספק למשחק הראשון

(גודל טקסט)

בוסטון למדה את הלקח. אחרי שבמשחק החמישי מול אטלנטה הסלטיקס איבדו ריכוז ואפשרו להוקס לעשות קאמבק, להשלים מהפך ולכפות משחק נוסף בסדרה – הלילה (בין חמישי לשישי) שחקני בוסטון היו אלה שבדקות הקלאץ' הראו נחישות, ריכוז ו-ווינריות, בדרך לניצחון 120:128 על ההוקס ו-2:4 בסדרה. כעת, שחקני הסלטיקס יודעים שהם יהיו חייבים להציג את אותה גישה לוחמנית מול פילדלפיה, בחצי הגמר האזורי, בסדרה שתחל בבוסטון ביום שני בלילה. "אנחנו יודעים שהם הולכים להביא רוח קרב", אמר ג'יילן בראון. "פילי היא קבוצה שקשה לנצח אצלה. הקהל שלהם מעורב מאוד במשחק. זה הולך להיות כיף".

אז איך הסלטיקס מסבירים את הדרך שבה הם סגרו את המשחק מול ההוקס? "זה זמן ניצחון, אני מניח," אמר בראון. "אדרנלין. רק הרצון וההתמדה כדי לסיים את המשחק. זה היה צמוד ושתי הקבוצות החליפו מהלומות, כולנו היינו עייפים. אבל לא רצינו להיות הקבוצה שחוזרת הביתה עם 'L'. אז פשוט מצאנו דרך לנצח".

ג'ייסון טייטום, שחקן בוסטון סלטיקס חוגג מול אטלנטה
משחרר הרבה לחץ. טייטום | אימג'בנק GettyImages, Kevin C. Cox

העובדה שבוסטון לא הצליחה לגמור את הסיפור במשחק 5, ושאטלנטה נדרשה לארח את משחק 6, גרמה לכך שהאולם נאלץ לבטל הופעה שאמורה הייתה להיערך בו הלילה של הזמרת ג'נט ג'קסון. "אני רוצה להביע את התנצלותי בפני ג'נט ג'קסון האגדית, היינו אמורים לסגור את הסיפור בבוסטון", אמר ג'ייסון טייטום בריאיון שאחרי המשחק, "מקווה שהיא רואה את זה".

בראון, יחד עם אל הורפורד וג'ייסון טייטום, קלעו שלוש שלשות חשובות במאני-טיים כדי להריץ את בוסטון לריצת 0:11 והשלמת המשימה. הורפורד, ששיחק תשע שנים באטלנטה, נראה מחליף כמה מילים עם אוהד אחרי אחד הסלים החשובים שלו. "הערכתי את מה שהוא אמר לי, כי זה הניע אותי," אמר הורפורד. "הוא אמר שם כמה דברים שלא הייתי מרוצה מהם, ולקחתי את זה לתשומת ליבי, והצלחתי לקלוע את הזריקה הזו. אני מודה לו על הטראש-טוק. יש אנשים שאתה יכול לדבר איתם טראש, אבל כשאתה מדבר איתי, זה כנראה לא טוב בשבילך".

הסלטיקס החמיאו שוב ושוב להוקס והודו שהם סיפקו להם אתגר רציני בסדרת הפתיחה לפלייאוף. "אני מכיר את הנרטיב: היינו אמורים לטאטא אותם, זה היה אמור להיות סוויפ", אמר טייטום. "הם באמת בחנו אותנו, הקשו עלינו… הגענו לכאן באווירה הזו, והיה להם את כל הביטחון, ואפשר היה לראות את זה. זה היה משחק שכיף להיות חלק ממנו". כעת ג'יילן בראון מאמין שהמאבק עם אטלנטה יעזור לקבוצתו בפילדלפיה. "זה הולך להיות מבחן נוסף – שוב," אמר בראון. "נצטרך להיות מוכנים להילחם – שוב. ואני מוכן לזה".

לדברי מאמן הסיקסרס דוק ריברס, ג'ואל אמביד הפצוע עדיין בספק למשחק הראשון בסדרה. אמביד, שלשמחתו קבוצתו השלימה סוויפ קל על ברוקלין בסיבוב הראשון והסתדרה בלעדיו ואף קיבלה מנוחה, עדיין לא חזר להתאמן מאז הפציעה במשחק 3. "ניאלץ לחכות", אמר ריברס על הסנטר, "יודיעו לו מה מצבו, ונחליט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי