אחרי ההדחה: "הלייקרס החלו ב'שיחות פנימיות' לגבי טריי יאנג"

play
טריי יאנג | רויטרס
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 23.5 05:06

דיווח בארה"ב: אחרי שהודחה בסוויפ מול דנבר, הקבוצה של לברון ג'יימס רוצה לצרף סופרסטאר נוסף ומעוניינת בכוכב הגדול של אטלנטה

קבוצות: אטלנטה הוקס
(גודל טקסט)

יממה לאחר ההדחה הכואבת מהפלייאוף והסוויפ מול דנבר, בלוס אנג'לס לייקרס חושבים על העונה הבאה כשהמטרה היא לצרף כוכב נוסף לאנתוני דייויס ולברון ג'יימס, שרוצה לזכות בעוד טבעת אליפות לפני הפרישה.

הכוכב הזה עשוי, כך על פי הדיווחים בארה"ב לפחות, להיות טריי יאנג. ב"אתלטיק" טוענים שבמועדון החלו ב"שיחות פנימיות" עם הגארד המצוין של אטלנטה הוקס ושוקלים את האפשרות של טרייד עבורו.

שחקן אטלנטה הוקס טריי יאנג מול שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
דאבל עונתי ללייקרס על ההוקס. ג'יימס מול יאנג | רויטרס

בלייקרס בונים על שחקן כמו יאנג שיספק לקבוצה תחמושת התקפית של קליעה מבחוץ ויעזור לברון בהובלת הכדור. יאנג, שנבחר חמישי בדראפט 2018, מיצב את עצמו כאחד הגארדים הטובים ב-NBA בחמש השנים שלו בליגה ורושם ממוצעי קריירה של 25.5 נקודות, 9.3 אסיסטים ו-3.7 ריבאונדים למשחק.

אטלנטה העפילה לפלייאוף בכל העונות של טריי יאנג, אך הודחה בסיבוב הראשון השנה וגם בעונה הקודמת, כאשר ב-2021 היא הצליחה להגיע עד לחצי הגמר. ליאנג יש חוזה לשלוש עונות נוספות באטלנטה, שעשויה לשחרר אותו תמורת הרבה בחירות דראפט, אבל ללייקרס אין הרבה מה להציע.