לברון ידרוש טרייד לגולדן סטייט? "הוא וסטף זה שידוך מגן עדן"

גוברות ההערכות שג'יימס לא יפרוש, ב"דה רינגר" טוענים: "ייתכן שגרין כבר מגייס אותו. כל הצדדים מבינים שזה התסריט האידיאלי"

(גודל טקסט)

גוברות ההערכות בארצות הברית שלברון ג'יימס לא באמת שוקל ברצינות לפרוש מכדורסל. אתמול (שלישי) בבוקר שאחרי ההדחה מהפלייאוף בסוויפ מאכזב מול דנבר, ג'יימס הספיק להתראיין ל-ESPN ולהצהיר: "אני עדיין יותר טוב מ-90% מהשחקנים בליגה, אולי אפילו מ-95%" – כך שברור שהוא עדיין מרגיש שיש לו הרבה מה לתרום, והרבה מה להפסיד.

"פשוט אין סיכוי שלברון פורש בלי טור פרידה. המטרה שלו היא עדיין לשחק לצד ברוני. ההערכות הן שאולסטאר 2025 בלוס אנג'לס יהיה מסיבת הפרישה שלו", טענו ב"לוס אנג'לס טיימס".

כידוע, לברון חתום על חוזה לעונה נוספת בלייקרס במהלכה הוא אמור להרוויח 47 מיליון דולר, ומחזיק באופציית שחקן להאריך את החוזה בעונה נוספת שבה השכר שלו יוכל לגדול ל-50 מיליון. אבל אחרי שלברון הבהיר ש"בשלב הזה של הקריירה, המטרה היחידה שלי היא לזכות באליפויות", לא ברור האם הלייקרס מסוגלים ליישר איתו קו ולבנות קבוצה מספיק טובה לאליפות.

לברון ג'יימס מחבק את סטפן קרי אחרי הניצחון של לוס אנג'לס לייקרס על גולדן סטייט ווריירס
מגיע לו. לברון | רויטרס

אחת הסברות בארצות הברית היא שרמיזות הפרישה של לברון אתמול היו מסר ללייקרס ולג'נרל מנג'ר רוב פלינקה כדי שיחזק את הסגל כפי שג'יימס מצפה ממנו. אבל אם ההתחזקות של הלייקרס לא תהיה לשביעות רצונו של לברון, יש בארצות הברית מי שמאמין שהוא עוד עשוי לדרוש טרייד לקבוצה מאוד מסוימת – גולדן סטייט ווריירס.

"באיזה שלב דריימונד גרין יתחיל לנהל שיחות גיוס של לברון לווריירס? האם זה קרה ברגע שלברון סיים את מסיבת העיתונאים אחרי ההדחה? האם זה לפני סדרת הגמר? בהתחשב בחיבה של דריימונד ללברון, בחיבור אין צורך באף מקור עיתונאי כדי לדווח שהשיחות הללו יתרחשו, אם לא התרחשו כבר", כתבו. גם בסוכנויות ההימורים בווגאס, גולדן סטייט נחשבת לקבוצה עם הסבירות הכי גבוהה לצרף את לברון בקיץ.

"העניין עשוי להיות הדדי. לברון הפך לחבר הכי טוב של דריימונד וכבר הודה בעבר שסטף קרי הוא השחקן שהיה הכי רוצה לשחק איתו. בשנה שעברה הוא הודה שהקבוצה שהכי היה רוצה לשחק בה מחוץ ללייקרס, היא גולדן סטייט. אם לברון יגיע לגולדן סטייט כדי לסיים את הקריירה, עם ההגנה של דריימונד וכוח האש ההתקפי של סטף וקליי תומפסון, זה יכול להיות התסריט האידיאלי", המשיכו ב"דה רינגר".

כמובן שנכון לעכשיו מדובר במעבר ספולקטיבי לחלוטין, אבל אם ג'יימס ינסה לקדם אותו, ב"דה רינגר" טוענים שגם הלייקרס יסכימו. "זה מה שיקדם אותם לעבר בנייה בריאה מחדש", כתבו. "עזיבה של לוס אנג'לס ללא ספק תהיה סוף עידן עבור לברון, אבל מבחינת המועדון זו תהיה דרך טובה להתחיל לכתוב את הפרק הבא. מבחינת לברון, מעבר לגולדן סטייט יגדיל משמעותית את הסיכויים לזכות באליפויות נוספות לצד שחקן אגדי נוסף ובמדי היריבה המושבעת. זה יכול להיות אחד משיתופי הפעולה הכי גדולים שנראו ב-NBA".

עוד באותו נושא: לברון ג'יימס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי