יצעיד אותה לגמר? ניק נרס ימונה למאמן פילדלפיה 76'

play
ניק נרס | GettyImages, Cole Burston
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 29.5 07:11

בארצות הברית מדווחים שאקס טורונטו יחליף את דוק ריברס שפוטר בתום שלוש עונות, וישוב לשתף פעולה עם דריל מורי המכהן כנשיא לענייני כדורסל של הסיקסרס

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)

כחודש אחרי שניק נרס פוטר מטורונטו רפטורס, הלילה (שני) מתפרסמים בארצות הברית דיווחים על כך שהוא כבר מצא את התחנה הבאה שלו בקריירה והיא תהיה בשורות פילדלפיה 76'.

נרס הוביל את הרפטורס ב-2019 לאליפות היסטורית וכן נבחר ב-2020 למאמן העונה בזכות מאזן מרשים של 19:53, אולם פוטר בסיום העונה החלופת בתום חמש שנים מוצלחות בתפקיד מכיוון שהקבוצה סיימה במקום התשיעי במזרח וכשלה במשחקי הפליי-אין. בפילדלפיה הוא ינסה להוביל את הסיקסרס לגמר NBA ראשון שלהם מאז 2001, אחרי שגם בפילדלפיה בחרו לפטר את המאמן דוק ריברס בתום שלוש עונות.

ניק נרס
| אימג'בנק GettyImages, Adam Hunger

זה לא מקרי שנרס נבחר למאמנה של פילדלפיה, לאור ההיכרות המוקדמות עם דריל מורי שמכהן כיום כנשיא לענייני כדורסל אצל הסיקסרס – נרס אימן במשך שנתיים והוביל לאליפות ב-2013 את ריו גראנדה ואלי וייפרס, קבוצת הפיתוח של יוסטון רוקטס שמורי היה הג'נרל מנג'ר שלה. מיד לאחר האליפות זכה נרס להשתדרג לעוזר המאמן של הרפטורס וכעת יזכה לאמן קבוצה שנייה ב-NBA.

כזכור, לפני כשבועיים פילדלפיה נפרדה מהמאמן דוק ריברס בעקבות התבוסה במשחק 7 לבוסטון בחצי גמר המזרח. "דוק אחד המאמנים המצליחים בהיסטוריה", אמר מורי על ההחלטה להיפרד מריברס. "הוא ייבחר להיכל התהילה ואני מאוד מעריך אותו. אנחנו אסירי תודה על מה שעשה בשלוש העונות שלו כאן ומודים לו על התרומה החשובה למועדון. לאחר שחשבנו על העונה, החלטנו שאנחנו זקוקים לשינויים כדי לשפר את סיכויינו להתחרות על אליפות".