עם עוד "קלטת סקס" בדרך, זאיון וויליאמסון מתרחק מניו אורלינס

play
זאיון | GettyImages, Christian Petersen
תיקתקנו, סיכום אירועי היום בספורט, 21.6 05:35

בארה"ב טוענים שיש ריחוק בין וויליאמסון לבין קבוצתו, שרוצה לשחרר אותו בטרייד. בינתיים שחקנית הפורנו לשעבר מאיימת לפרסם קלטת מין, וחשבונה נחסם

(גודל טקסט)

זאיון וויליאמסון ממשיך לייצר כותרות בארה"ב, ולא מהסיבות הנכונות. מי שנחשב לכוכב העתיד של הליגה, אחרי שנבחר ראשון בדראפט ועורר הייפ עצום, מאכזב מאוד מבחינה מקצועית מאחר שהוא סובל משורה ארוכה של פציעות שמונעות ממנו לשחק, וכעת בארה"ב טוענים שניו אורלינס מנסה לעשות עליו טרייד.

בנוסף, על פי פרשן ESPN בריאן ווינדהורסט, "בששת החודשים האחרונים אים יחסים בין זאיון לבין הנהלת הפליקנס, ומינימום תקשורת בין זאיון לבין חבריו לקבוצה". גם העיתונאי ביל סימונס אמר ש"מה שקורה עם זאיון זה אמיתי, בעיה גדולה, הבנתי שבקרוב הוא לא יהיה בקוצה". אולי בעקבות זאת, אתמול דווח שהג'נרל מנג'ר דייוויד גריפין זימן את וויליאמסון לשיחה "חיובית", כדי "לשפר את מערכת היחסים עמו", אבל כל זה קורה על רקע הפרשה המביכה האחרונה סביב חייו הפרטיים.

זאיון | אימג'בנק GettyImages, Sean Gardner

כזכור, אישה בשם מוריה מילס – שחקנית פורנו לשעבר, בעלת חשבון למבוגרים ב"אונלי פאנס" ו"ראפרית" כביכול – טענה בטוויטר שהיא וזאיון ניהלו "רומן". היא טענה את הדברים אחרי שפורסם שבת הזוג של וויליאמסון בהיריון. היא פירטה בפרטי פרטים אקטים מיניים שעשתה עם הכדורסלן, בעודה לכאורה מופתעת שהוא שוב עם אחרות: "כשהזד**נו בשבוע שר יכולת להגיד לי ש*ונה אחרת שלך בהיריון… אתה מסכן את החיים שלי עם כל ה*ונות האלה".

השבוע היא הודיעה: "יש לי קלטת סקס שלי ושל זאיון, ניו אורלינס תעיפו אותו בטריד הוא לא ראוי להיות בקבוצה". בעקבות זאת, חשבון הטוויטר שלה נחסם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי