טוני פארקר "מודאג" מהלחץ על וומבניאמה: "יש הרבה ציפיות"

האגדה הצרפתית של סן אנטוניו התייחס בריאיון בצרפת לבחירה מספר 1 של הספרס: "תהיה לו קריירה מדהימה. הוא ישנה את המשחק, ישלוט בליגה ויחזיר את התואר, אבל לפעמים הציפיות אינן מציאותיות"

(גודל טקסט)

ויקטור וומבניאמה סיים את דרכו בליגת הקיץ של ה-NBA כבר אחרי שני משחקים, כשלאחר המשחק הראשון בו הוא לא הציג את היכולת לה ציפו, במשחק אחריו קלע 27 נקודות וקטף 12 ריבאונדים. הכישרון הצרפתי של סן אנטוניו ספרס כבר זוכה להשוואות לגדולים ביותר והר הציפיות ילווה אותו בשנת הרוקי שלו בליגה הטובה בעולם, כך חושב גם אגדת סן אנטוניוטוני פארקר.

הצרפתי ששיחק 17 שנים במדי הספרס התייחס בריאיון במולדתו לבחירה מספר אחת בדראפט והביע דאגה לגבי הציפיות כלפי הפרוספקט המרתק: "יש הרבה ציפיות, ולפעמים זה מדאיג אותי. תהיה לו קריירה מדהימה ואני יודע שיש לו גם ציפיות גבוהות מעצמו, אבל אני פשוט מגלה שלפעמים הציפיות אינן מציאותיות".

פארקר הוסיף ואמר שהוא חושב שהדומיננטיות של הגבוה הצרפתי עשויה לשנות את ה-NBA: "ברור שהוא ישנה את המשחק. מעולם לא ראינו את זה בעבר, שחקן בסדר גודל שלו עם כל האיכויות שלו. אני רק מקווה שאנשים יהיו סבלניים איתו, כי יעבור זמן עד שהוא ישלוט בליגה ויחזיר את התואר לסן אנטוניו".

טוני פארקר שחקן סן אנטוניו עם מאמנו גרג פופוביץ'
נכנסו יחד להיכל התהילה. פארקר ופופוביץ' | אימג'בנק GettyImages

פארקר (41) נבחר במקום ה-28 בדראפט ה-NBA לסן אנטוניו ספרס, שם זכה 4 פעמים באליפות, נבחר ל-MVP של סדרת הגמר ב-2007 ונבחר 6 פעמים למשחק האולסטאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי