צ'ארלס בארקלי מזהיר את זאיון וויליאמסון: אתה הורס את העתיד שלך

זיון וויליאמסון
זיון וויליאמסון | Bill Baptist/NBAE via Getty Images

כוכב העבר ביקר את התנהלותו הספורטיבית של כוכב הפליקנס, וטען שעליו לחזור לכושר ולרדת במשקל בדחיפות

(גודל טקסט)

שמו של זאיון וויליאמסון, כוכבה הצעיר של הניו אורלינס פליקנס, פשוט מסרב לרדת מהכותרות. לאחר העונה הפושרת שחווה ב-NBA וקצת אחרי שנסחט על ידי כוכבת פורנו, שאיימה לפרסם קלטת סקס של השניים בעקבות הכרזתו של זאיון על הריונה של חברתו, וויליאמסון מוצא את עצמו מתמודד עם ביקורת חדשה:

בעולם הנ.ב.א, גובר התסכול של רבים על כך שזאיון ויליאמסון אינו מממש את הפוטנציאל שבו ומתקשה לשמור על משקל תקין.

צ'ארלס ברקלי, אגדת הענף וחבר בהיכל התהילה של ה-NBA, הוא אחד מהאנשים אשר התבטאו בנושא, ותהה אם לוויליאמסון יש את המעטפת האנושית הנכונה עבורו. בעיני בארקלי, אם לזאיון היו את האנשים הנכונים סביבו, בעיות המשקל שלו היו נפתרות כבר מזמן: "זה כדורסל מקצועי, אנחנו לא שמרטפים. כשחושבים על כמות הכסף שהחברה האלה מרוויחים כיום, אני לא חושב שזה מוגזם להגיד להם לשמור על כושר. החברים והמשפחה שלך צריכים להגיד 'בן אדם, אתה הולך להרוס את העתיד שלך'. זה לא פייר כלפי הפליקנס, וזה לא פייר כלפי ה-NBA. בשורה התחתונה, הוא פשוט חייב לחזור לכושר ולהתבגר".

צ'ארלס בארקלי | GettyImages

בארקלי סבל בעצמו מבעיות משקל בעבר, וייתכן ורצוי שויליאמסון יקשיב לדבריו: "בורכתי שהיה לצידי את מוזס מאלון, שאמר לי להכניס את ה'תחת השמן שלי' לכושר ועזר לי לרדת 50 פאונד. זה שינה את כל אופן החיים שלי. אני מקווה שהוא לא לוקח את זה בצורה הלא נכונה, אני רק רוצה שיהיה שחקן כדורסל נהדר. הייתי בנעליים שלו, הייתי מוכשר מאד אך סבלתי מעודף משקל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי