ברוני ג'יימס לקה בדום לב במהלך אימון, מצבו יציב

play
לברון ג'יימס ובנו ברוני | אימג'בנק GettyImages, Christian Petersen
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 25.7 05:10

בנו של לברון ג'יימס, כוכב ה-NBA, ואחד המועמדים להיבחר בדראפט 2024, התמוטט באימון של USC ופונה לבית החולים: "יצא מטיפול נמרץ"

(גודל טקסט)

ברוני ג'יימס, בנו הבכור של כוכב הכדורסל ואחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של ה-NBA, לקה בדום לב אתמול (שני) במהלך אימון של USC.

הפרוספקט בן ה-18, אשר מיועד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2024 של הליגה הטובה בעולם, הובהל לבית החולים, שם מצבו התייצב והוא נשאר להשגחה.

חבר של משפחת ג'יימס הוציא הודעה רשמית ועדכן לגבי מצבו של ברוני: "אתמול במהלך האימון ברוני ג'יימס סבל מדום לב. הצוות הרפואי הצליח לטפל בו לפנות אותו לבית החולים. כעת, מצבו יציב והוא אינו נמצא בטיפול נמרץ. אנו מבקשים כבוד ופרטיות למשפחת ג'יימס ונעדכן את התקשורת כשיהיה מידע נוסף".

ברוני ג'יימס, הבן של לברון
הראשון מהמשפחה בקולג'. ברוני ג'יימס | אימג'בנק GettyImages, Ronald Martinez
לברון ג'יימס עם בנו ברוני ג'יימס
שיתוף הפעולה ביניהם מתקרב? לברון וברוני | אימג'בנק GettyImages, Christian Petersen

בהודעה הוסיפו: "לברון וסוואנה ג'יימס מבקשים לשלוח בפומבי את התודה וההערכה העמוקה שלהם לצוות הרפואי והאתלטי של USC על עבודתם המדהימה ומסירותם לבטיחות הספורטאים שלהם".

בעבר לברון ג'יימס סיפר לא פעם שהחלום הגדול שלו הוא לשחק ביחד עם בנו ב-NBA, באותה קבוצה. השאיפה הזו של לברון הייתה חלק מהסיבות שהשאירו אותו מלא מוטיבציה להישאר במיטבו ולהמשיך לאורך השנים את הקריירה, אחרי שכבר שבר את שיא הנקודות של כל הזמנים של קארים עבדול ג'באר. לאור זאת היה עניין לא קטן סביב הקבוצה שתבחר בברוני, לאור העובדה שלכאורה היא גם אמורה לקבל את אבא שלו. כעת כמובן יש לא מעט ספקות לגבי המשך הקריירה של ברוני, אך אין ספק שמבחינת המשפחה הכדורסל כרגע זז הצדה, וכולם קודם כל רק מקווים לבריאותו השלמה של הילד.

הדיווח כצפוי הסעיר את ה-NBA, עם לא מעט תגובות. "זה הסיוט הכי גדול של כל הורה. לא יכול לדמיין מה עובר על המשפחה שלו. שמח שהוא במצב יציב. ? עבור ברוני", צייץ כתב NBC מת'יו ברי. כוכב אטלנטה הוקס, טריי יאנג, צייץ גם הוא מסר תמיכה בברוני: "?????? for Bronny"

"תפילות לגבר ברוני ??????", שיתף שחקן ניו יורק ג'יילן בראנסון, וגם הפרשן הפופולרי של ESPN, סטיבן א. סמית', מזועזע בדיוק כמו כולם: "אלוהים ישמור. רק עכשיו שמעתי על ברוני. שמח לשמוע שהוא בסדר. תודה לאל! תפילות עבור @KingJames וכל המשפחה. #??????????????