"זו רק ההתחלה, ג'יימס הארדן הולך לאמלל את חיי פילדלפיה"

שחקן פילדלפיה סיקסרס ג'יימס הארדן עם דריל מורי | GettyImages, Tim Nwachukwu

בארה"ב ממשיכים לנתח את הדרמה ב-NBA: "המחיר שמורי מבקש עליו גבוה, קבוצות יתקשו לקחת את הסיכון. הלחץ על פילי עצום"

(גודל טקסט)

הימים חולפים, ועדיין לא ברור כיצד תתמודד פילדלפיה עם הביקורת החריפה שהשמיע ג'יימס הארדן נגד האיש החזק במועדון, דריל מורי, אותה כינה "שקרן".

"זו רק ההתחלה של מה שג'יימס הארדן הולך לעשות כדי לאמלל את החיים של פילדלפיה לפני מחנה האימונים", קבעה רמונה שלבורן מ-ESPN. "הם עברו את זה עם בן סימונס, שלא הופיע למחנה האימונים ו-ויתר על כסף, אבל זה לא יקרה עם הארדן. סימונס לא אמר כלום, הוא היה בבית, שקט. זו רק ההתחלה. הסיקסרס צריכים לשאול את עצמם למה הם מוכנים, איך הם מתמודדים עם הדבר הזה".

"ג'יימס לא סומך יותר על מורי, הוא מרגיש שדריל שיקר לו", הוסיף שאמס צ'רניה מ"האתלטיק". "נראה שאנחנו בעיצומו של דו-קרב. הארדן לא מתכוון לשחק בסיקסרס ומצפה לפיתרון, הוא היה מעדיף טרייד לקליפרס. הוא כבר הוכיח בעבר שאין לו בעיה ליצור בלגן". הבעיה, כפי שהבהירו במספר כלי תקשורת בארצות הברית, היא שפילדלפיה תתקשה למצוא עסקה שתספק את שני הצדדים – ההצעה של הקליפרס (ככל הנראה נורמן פאוול, טרנס מאן ובחירות דראפט) לא נוצצת במיוחד, ואף קבוצה אחרת לא תמהר לוותר על כוכבים עבור הארדן.

עוד ב-NBA

דנבר ויוקיץ' נגד דאלאס ודונצ'יץ' בפתיחת טורניר אמצע העונה ב-NBA הלייקרס חוגגים את הקיץ המוצלח: "מועמדים לאליפות, אין ספק" קיירי אירווינג מגן על הארדן, דיווח: מורי לא התרגש מדברי הכוכב

"המחיר שמורי מבקש ככל הנראה גבוה יותר עבור השכרה לעונה אחת", נכתב ב"אתלטיק". "לכן, אפילו קבוצות פוטנציאליות כמו שיקגו, מיאמי, אורלנדו וטורונטו ככל הנראה לא ייקחו את הסיכון". קווין אוקונור מ"דה רינגר" הוסיף: "הלחץ על פילי עצום. לא משנה איך הסיפור הזה ייפתר, זו עלולה להיות עוד שנה מבוזבזת עבור ג'ואל אמביד. כרגע המצב נראה מכוער עבור כל הצדדים ונראה שהדרמה רק החלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי