קלי אוברה חתם בפילדלפיה, ניק נרס: אל תבנו על מנוחה של אמביד

נעצרו דווקא בשארלוט. קלי אוברה במאבק | רויטרס

הפורוורד שקלע אשתקד 20.3 נקודות למשחק מצטרף לסיקסרס, המאמן החדש הבהיר: "רוצים שג'ואל ישחק יותר, אנחנו חושבים על זה אחרת מיתר הקבוצות"

קבוצות: פילדלפיה 76
(גודל טקסט)
קלי אוברה, שארלוט הורנטס
10 שלשות, מהספסל. אוברה | GettyImages, Andy Lyons

אחד השחקנים החופשיים הטובים ביותר שנותרו בשוק חתם הלילה (בין שני לשלישי) בפילדלפיה. מדובר בקלי אובר'ה, שסגר בסיקסרס לעונה לאחר שאלה איבדו במהלך הקיץ את ג'ורג' ניאנג, ג'יילן מקדניאלס ושייק מילטון. הפורוורד בן ה-27 סבל אשתקד מפציעה לא קלה בידו, אך בכל זאת העמיד ממוצעים של 20.3 נקודות ב-32.3 דקות למשחק במדי שארלוט.

לסיקרס יש העונה גם מאמן חדש – ניק נרס, שנשאל בין היתר על הכוכב הגדול שלו ג'ואל אמביד, והפתיע עם תשובתו – בעוד קבוצות אחרות מתכננות מנוחה יזומה, נרס טען: "אנחנו חושבים על זה קצת אחרת מאנשים אחרים. אנחנו מנסים לגרום לו לשחק יותר משחקים. זו המטרה".

אמביד, שסבל מאינספור פציעות בתחילת הקריירות שלו, שיחק 51 משחקים בעונות 2019/20 ו-2020/21. ב-2021/22 שיחק 68 משחקים, ואשתקד שותף ב-66 משחקים.

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס
משחק שיכול לסמן את הדרך לאליפות. אמביד | GettyImages, Maddie Meyer

על פי ג'יי טאקר, אותו אימן בעבר בטורונטו, אמר מאמן פילדלפיה: "כל כך אהבתי אותו שם. הוא שחקן מיוחד, אחד הקשוחים בליגה. אין הרבה שחקנים שבנו קריירה כזו על קשיחות. אני רוצה לראות אותו חוזר לקלוע שלשות מהפינה. הייתי יכול להיעזר בו בשנה שעברה, היינו זקוקים לשחקנים מנוסים כמוהו בטורונטו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי