התשובה למילווקי ובוסטון? "הניקס גיששו לגבי זאיון וויליאמסון"

דיווח: הקבוצה מניו יורק מחפשת כוכב חדש שיחבור לרנדל, ברונסון ובארט ועשויה להציע טרייד לניו אורלינס, שכרגע לא מתלהבת לוותר עליו למרות ריבוי הפציעות

(גודל טקסט)

אחרי עונה מוצלחת יחסית אשתקד, ניו יורק ניקס מחפשת סופרסטאר נוסף לסגל שלה ועל פי הדיווחים בארה"ב הכוכב הזה היה אמור להיות, אולי, זאיון וויליאמסון. על פי הדיווח ראשי הניקס בדקו את האפשרות לצרף את הסנטר שנבחר ראשון בדראפט 2019, אבל ניו אורלינס קבוצתו ממש לא ששה לוותר עליו למרות ריבוי הפציעות שלו.

מארק ברמן מה"ניו יורק פוסט" דיווח ש"ניו אורלינס לא מוכנה לוותר על זאיון, למרות שכל העיניים עליו העונה". מוקדם יותר ביוני שאמש צ'ארניה מ"אתלטיק" דיווח שניו אורלינס מעוניינת לקבל שלוש בחירות דראפט על וויליאמסון, שעדיין נחשב לנכס בכיר מאוד למרות היסטוריית הפציעות שלו.

שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון
שחקן ניו אורלינס פליקנס זאיון וויליאמסון | רויטרס

כזכור, הניקס נהנו מעונה טובה מאוד אשתקד בהובלתם של ג'יילן ברונסון, ג'וליוס רנדל ואר ג'יי בארט ובקבוצה סבורים שתוספת של שחקן כמו וויליאמסון עשויה לסייע להם לתת פייט לקבוצות הכוכבים של מילווקי ובוסטון במזרח. וויליאמסון הפציע אמור לפתוח את העונה הנוכחית עם ניו אורלינס, אבל אם הוא יחווה פציעה נוספת, לא מן הנמנע שניו אורלינס תהיה זו שתחפש עליו טרייד לפני שערכו יצנח לגמרי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי