כריס פול ערך בכורה בגולדן סטייט, וומבניאמה נתקל בטירוף בסן אנטוניו

הצמד החדש. פול וסטף | אימג'בנק GettyImages, Ezra Shaw

הגארד פתח בחמישייה של הווריירס בניצחון 108:125 על הלייקרס (בלי לברון) בקדם העונה, 13 אלף צופים הגיעו למשחק אימון של הרוקי המבטיח. נמשכים סימני השאלה לגבי הארדן

(גודל טקסט)
כריס פול, גולדן סטייט ווריירס מול הלייקרס
התרגלתם כבר? פול | אימג'בנק GettyImages, Ezra Shaw

עבור חובבי ה-NBA זה עדיין מחזה מוזר, ועדיין: כריס פול לבש הלילה (בין שבת לאשון) לראשונה את מדי גולדן סטייט, כשערך בכורה בקבוצתו החדשה במשחק ההכנה הראשון שלה, שבו הווריירס גברו 108:125 על הלייקרס. אומנם זה רק משחק הכנה (אחד מתוך חמישה של גולדן סטייט), אבל כל העיניים היו על הגארד הוותיק, שפתח בחמישייה של גולדן סטייט לצד סטפן קרי, אנדרו וויגינס, קליי תומפסון וקוון לוני. פול שיחק 13 דקות וסיים עם 6 נקודות, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, מול הלייקרס נטולי לברון ג'יימס. הוא קלע את הסל הראשון במשחק של גולדן סטייט, לאחר מכן מסר לשלשה של סטף במתפרצת, ובדקות הקצרות שלו נדמה היה שהוא משתלב. ג'ונתן קומינגה קלע 24 נקודות לווריירס, תומפסון סיים עם 10, אנתוני דייויס קלע 15 ללייקרס, שחסרו גם את אוסטין ריבס.

כריס פול לצד סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס
הצמד החדש. פול וסטף | אימג'בנק GettyImages, Ezra Shaw

* בסן אנטוניו ויקטור וומבניאמה ערך משחק אימון ראשון, שהיה פתוח לקהל – ו-13,200 הגיעו במיוחד לצפות בסנטר של הספרס, הרוקי המדובר. בפעם הראשונה שלו לעיני אוהדיו החדשים, הצרפתי קיבל הרבה אהבה ותמיכה, והרגיש את ההייפ סביבו – כאשר הקהל יצא מגדרו כאשר צלף שלשת סטפ-בק והוסיף האלי הופ ואסיסט מאחורי הגב. "חימם לי את הלב לראות את התמיכה של הקהל, כל שחקן שעלה זכה למחיאות כפיים, וזה כל מה שציפיתי לו, אפילו יותר", אמר בסיום.

שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
כמו שאמר אייברסון, אנחנו מדברים על אימון! אימון! וומבניאמה | אימג'בנק GettyImages, Ethan Miller

* קרל אנתוני טאונס ונז ריד קלעו 14 נקודות כל אחד עבור מינסוטה, שגברה 96:104 על דאלאס במשחקי הכנה/ראווה באבו דאבי. אנתוני אדוארדס קלע 13, כאשר מנגד לוקה דונצ'יץ' סיים עם 18 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים ב-19 דקות עבור המאבריקס, שהיו בלי קיירי אירווינג, סת' קרי ומרקיף מוריס הפצועים.

* מאמן פילדלפיה, ניק נורס, אמר שג'יימס הארדן השתתף באופן מלא ביום שישי באימון האחרון של מחנה האימונים של הסיקסרס, וציין שזו הפעם הראשונה שהארדן השלים את כל האימון מאז שהצטרף מחדש לקבוצה ביום שלישי בערב.

עם זאת, עתידו של הארדן עדיין לא ברור. כזכור, הגארד הבהיר שהוא רוצה לעזוב ולעולם לא ישחק תחת הנשיא דר מורי ששיקר לו. פילדלפיה תפתח הלילה את משחקי קדם העונה מול הסלטיקס ונרס אומר שאומנם הארדן העלה קצב אבל לא ברור אם ישחק. "אני לא יודע", אמר נרס כשנשאל האם הארדן ישחק בבוסטון. "אני חושב שעדיין יש לנו מספר שחקנים שאנחנו מנסים לחזק לקראת המשחק, אבל אני לא יודע איך זה ילך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי