וומבניאמה בלט בבכורה בקדם העונה, לברון והלייקרס ניצחו

| רויטרס

הרוקי הרשים עם 20 נקודות ב-19 דקות מול אוקלהומה סיטי, פופוביץ': "הוא היה בסדר". לברון וריבס חזרו, הלייקרס ניצחו את ברוקלין

(גודל טקסט)
שחקן סן אנטוניו ספרס ויקטור וומבניאמה
| רויטרס

ויקטור וומבניאמה, הבחירה מספר 1 בדראפט, נראה להוט מאוד לעלות על המגרש למשחק קדם העונה הראשון שלו ב-NBA, והדקות המעטות שלו על המגרש הבהירו על מה כל ההייפ, כאשר סן אנטוניו ספרס פתחה את משחקי קדם העונה מול אוקלהומה סיטי ת'אנדר.

וומבאניאמה סיים עם 20 נקודות, 5 ריבאונדים, 2 חטיפות וחסימה אחת בהפסד 122:121 בחוץ. הוא רשם 18 נקודות לבד במחצית הראשונה וסיים עם אחוזי קליעה של 8 מ-13 מהשדה, כולל 2 מ-5 ל-3 נקודות, וכל זה ב-19 דקות בלבד על המגרש, שבמהלכן בלט בשני צדי המגרש, עם הגנה יעילה וניהול משחק.

"המשחקים הכי טובים שלי הם כשאני שם אנרגיה על המגרש", אמר וומבניאמה. "אני רוקי, מה שאני צריך לעשות זה לשחק הגנה ולשחק קשה ולתת לזה 100%. אני חייב להיות עייף כשאני מקבל מנוחה. פשוט ניסיתי להוציא אנרגיה כל הזמן".

המאמן גרג פופוביץ': "הוא פשוט עלה ושיחק. לא הייתה שום תוכנית משחק גדולה עבורו או משהו כזה. הוא פשוט שיחק כדורסל, מה שהוא אוהב לעשות וטוב בו, הוא היה בסדר".

במשחק קדם העונה השני שלה, לוס אנג'לס לייקרס גברה בלאס וגאס 126:129 על ברוקלין, והראתה שיפור אחרי ההפסד לגולדן סטייט במשחק ההכנה הראשון, אחרי שקיבלה את לברון ג'יימס. כל חמשת שחקני החמישייה קלעו 10 ומעלה, כאשר הלייקרס קלעו 75 נקודות במחצית הראשונה. לברון סיים עם 10 נקודות ו-5 אסיסטים ב-17 דקות, רוי האיצ'ימורה בלט עם 19, אנתוני דייויס קלע קלע 13 וקלט 7 ב-14 דקות. מנגד בן סימונס הראה ניצוצות קצרים כאשר סיים עם 10 נקודות ו-3 אסיסטים ב-14 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי