חוסר ודאות בפילדלפיה: "ייקח זמן עד שהארדן יחזור לשחק – אם יחזור"

35 נקודות והפסד. הארדן | GettyImages, Maddie Meyer

ה-MVP לשעבר ממשיך להחרים את האימונים בשל "סיבות אישיות" ולא אמור להתלבש למשחק פתיחת העונה. נרס טען כי דיבר איתו, בארה"ב מעריכים: הקנס מתקרב

(גודל טקסט)
ג'יימס הארדן, פילדלפיה סיקסרס
שיא קריירה באסיסטים. ג'יימס הארדן | רויטרס

עונת 2023/24 ב-NBA תצא לדרך הלילה (בין שלישי לרביעי), ועדיין לא ברור מה יעלה בגורלו של ג'יימס הארדן. כוכב פילדלפיה החמיץ את כל האימונים האחרונים בשל "סיבות אישיות", לדבריו, ולפי כל ההערכות לא יתייצב גם למשחק פתיחת העונה של הסיקסרס, בלילה שבין רביעי לחמישי מול מילווקי.

ה-MVP לשעבר לא התייצב כמובן גם לאף אחד ממשחקי ההכנה, על רקע המשבר שלו ביחסים עם דריל מורי ובניסיון ללחוץ על ההנהלה להעבירו בטרייד ללוס אנג'לס קליפרס, אולם המגעים בין הקבוצות תקועים.

"לא ברור מתי והאם הארדן מתכוון לשוב לפילדלפיה", אמר אדריאן ווז'נראוסקי. "במועדון מאמינים לו שמדובר בעניין אישי, אבל לא ברור כמה זמן זה יימשך. אם הסיקסרס לא יקבלו לוח זמנים מדויק יותר ממנו, הם יוכלו לקנוס אותו ב-390 אלף דולר על כל משחק שהוא יפספס. הם רוצים אותו, הם רוצים שישחק".

רמונה שלבורן מ-ESPN הוסיפה: "פילדלפיה צריכה להתנהל כאילו ג'יימס לא נמצא, כי ג'יימס לא נמצא. אפילו אם הוא יחזור, ייקח הרבה זמן להכניס אותו לעניינים. אנחנו אפילו לא קרובים לראות אותו על הפרקט, הם צריכים להתכונן לכך שזה ייקח זמן מה – אם זה יקרה".

"פניתי אליו בהודעה, כמו שהייתי עושה עם כל שחקן אחר כדי לראות מה שלומו, והוא כתב לי בחזרה", סיפר המאמן ניק נרס, אולם כשנשאל האם התשובה אומרת שהארדן ישוב בקרוב לקבוצה, הודה: "לא נכנסנו לזה. רק רציתי לוודא שהוא בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי