הקריסה המפוארת של דוראנט ופיניקס: "חרא של הפסד"

סידר לספרס ניצחון דרמטי. וומבניאמה מול דוראנט | אימג'בנק GettyImages

הכוכב ביצע שלוש שגיאות גורליות והפסיד לספרס, שהובילו למשך 1.2 שניות בלבד. מאמנו הגן עליו ("היתה עבירה, לא שרקו") אך ברשת לא ריחמו. וומבי שוב גנב את ההצגה: "שחקן מיוחד"

(גודל טקסט)

למשך כל המשחק היתה סן אנטוניו בפיגור מול פיניקס – למעשה, למשך 47 דקות ו-58.8 שניות. הסאנס שוב הופיעו ללא דווין בוקר ובראדלי ביל הפצוע, אך קווין דוראנט וחבריו דאגו לשמור על מרווח סביר וחמש דקות לסיום הוליכו 97:107 – אלא שאז הגיעה ההתפרקות. הקאמבק הושלם כשדוראנט קפא בהגנה ואפשר לוויקטור וומבניאמה להטביע פנימה החטאה של דווין ואסל, ולאחר מכן הוסיף חטא על פשע בדמות איבוד אומלל לקלדון ג'ונסון, שסגר עניין וקבע 1.2 שניות לבאזר את תוצאת הסיום – 114:115. ל-KD עוד היתה הזדמנות אחרונה לכפר, אך הזריקה הקשה שלו מהפינה בקושי פגעה בטבעת.

ברשת לא ריחמו על כוכב הסאנס, שסיים עם 26 נקודות ו-5 איבודים, והוליך את קבוצתו ליתרון בטוח של 45:63.

"עשו עליו פאול, השופטים לא שרקו. היכו אותו ביד לפני שהכדור יצא ממנו, אין שריקה", התעקש פרנק ווגל בהתייחסו לאיבוד הגורלי של דוראנט. KD הסכים אך הודה: "אני עדיין אמור להצליח להחזיק בכדור בנקודה כזאת. זה הפסד ממש חרא". המאמן סיכם: "זה לקח שאסור להפסיק לשחק, צריך להשתפר".

לפני המשחק סיפר וומבניאמה (18 נקודות, 8 ריבאונדים ו-4 חסימות) שגדל על דוראנט. בסיום הוסיף: "הוא אחד השחקנים שהכי קשה לשמור עליהם בליגה הכוכב פרגן בחזרה ואמר: "הוא שחקן מיוחד שהולך להיות כוח אמיתי בליגה הזאת עוד שנים רבות. ברגע שיהיה לו עוד קצת ניסיון, הוא יהיה אפילו טוב יותר".

"החבר'ה הגיבו נהדר", אמר פופוביץ' על קבוצתו, שסגרה פיגור 20 וקטעה רצף של תשעה הפסדים מול פיניקס. "עשינו מיליארד טעויות, אבל זה משחק של טעויות, ולרגע לא הפסקנו לשחק. אני גאה בהם".

תחפושת ליל כל הקדושים של וומבי

עוד לפני המשחק הודה ווגל שהוא לא יודע מתי בוקר וביל ישובו לפרקט: "הם עובדים קשה מאוד כדי שזה יקרה, אבל אני לא יודע מתי". כרגע, לא נראה שהשניים ייקחו חלק בשחזור המפגש, שייערך בלילה שבין חמישי לשישי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי