גולדן סטייט בהלם מההרחקה ה"ביזארית", גרין בטוח: זה כבר אישי

play
שוב מסתבך. גרין | רויטרס
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס 01:27

דריימונד הורחק אחרי צפייה בהילוכים חוזרים וזעם, וגם קר השתומם: "כלום כבר לא מפתיע אותי". סימני ייאוש אצל יאניס: "חייבים להפסיק לרחם על עצמנו"

(גודל טקסט)

דריימונד גרין הרוויח ביושר את המוניטין שלו, אבל ההרחקה שלו הלילה (בין שבת לראשון) הצליחה להפתיע גם את אנשי גולדן סטייט שמכירים היטב את הנטייה שלו לאיבוד עשתונות. גרין, שידוע בפתיל הקצר שלו, נכנס לטראש טוק עירני עם דונובן מיטשל מקליבלנד, שהתלהט והגיע לכדי דחיפות הדדיות.

גרין כבר סחב עבירה טכנית אחת והתקרב אל מיטשל בצורה מאיימת, אבל באופן מעט תמוה ומשונה, העבירה השנייה הודבקה לו רק כעבור כמה דקות, זמן רב אחרי המהלך המדובר, בתום צפייה של השופטים בהילוכים החוזרים. ללא גרין, הווריירס הפסידו 118:110, והקאבס השלימו מולם סוויפ עונתי.

לטענתו של גרין, מדובר בנקמה אישית של ה-NBA נגדו. "אני אותו אחד שהורחק ממשחק בגמר ה-NBA בגלל עבירות טכניות שנשרקו רק אחרי שהמשחק הסתיים. כלום כבר לא מפתיע אותי", אמר הפורוורד, שהורחק בפעם ה-17 בקריירה, ומחזיק בשיא המפוקפק של הכי הרבה הרחקות בליגה מבין השחקנים הפעילים.

גם סטיב קר השתומם מההחלטה, ותקף בסיום. "מעולם לא שמעתי על החוק הזה, אבל מסתבר שמותר לשופט לשרוק עבירה טכנית גם שני מהלכים אחרי. אני מסוגל לחשוב על הרבה מהלכים שהייתי רוצה להחזיר לאחור. לא רק שני מהלכים אחורה, אלא אפילו שלוש שנים אחורה. מבחינתי, זו הרחקה ביזארית".

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס
שוב מסתבך. גרין | רויטרס
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס
מסר לחבריו לקבוצה. יאניס | רויטרס

גולדן סטייט מגלה תלות גדולה מדי בסטף קרי, שהוביל את רשימת הקלעים שלה בכל משחק עד כה העונה, אבל זה כנראה כלום לעומת מילווקי, שממשיכה לקבל הצגות יוצאות דופן מיאניס אנטטוקומפו, וממשיכה להפסיד.

אחרי שהפסידו לאינדיאנה למרות 54 נקודות של היווני, הלילה הבאקס הובסו 112:97 על ידי אורלנדו במשחק אותו סיים עם 35 נקודות, 10 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. דמיאן לילארד נעדר בשל פציעה, אבל הבעיות ההגנתיות של הבאקס נראות ממשיות ואמיתיות איתו או בלעדיו, וגם יאניס מתחיל לגלות סימני יאוש.

"לפעמים צריך להקריב את הגוף שלך ולקבל מכה או שתיים כדי לשפר את ההגנה. בשני המשחקים האחרונים בכלל לא עשינו את זה", אמר אנטטוקומפו, שנראה מתוסכל מחבריו במהלך המשחק. "אני מרגיש שאנחנו קצת קפואים, קצת עומדים במקום. אנחנו יורדים להגנה, ולא מראים מחויבות לעזור אחד לשני. אנחנו לא מגנים אחד על השני. לפעמים כשמישהו מאבד כדור, אנחנו עוצרים וסוג של מתלוננים. אנחנו חייבים להפסיק עם המנטליות הזאת, חייבים להפסיק לרחם על עצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי