שחקני ה-NBA מתלוננים: "הפרקט החלק – סכנה לבריאות שלנו"

play
קריסטאפס פורזינגיס בוסטון סלטיקס | GettyImages
תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום, 17.11 06:10

המגרשים החדשים והצבעוניים בטורניר אמצע העונה של הליגה הטובה בעולם מעלים ביקורות רבה מצד הכוכבים. בראון: "כמעט נפצעתי, כי החלקתי. חייבים לדאוג לבטיחות השחקנים, זה לא מתקבל על הדעת". דונצ'יץ': "יש נקודות בהן הכדור בקושי קופץ"

(גודל טקסט)

טורניר אמצע העונה של ה-NBA הוסיף הרבה צבע למשחקי העונה הסדירה בליגה הטובה בעולם, תרתי משמע. מלבד רמת העניין הגבוהה יותר במשחקים המוסיפים למאזן של עשרות המשחקים עד הפלייאוף, התוצאות ממשחקי שלב הבתים של הטורניר החדש ששלבי הגמר שלו ייערכו בחודש דצמבר בלאס וגאס, הפכו את ימי שלישי ושישי למרתקים יותר מעבר, עם קהל נלהב, אולמות מלאים ומגרשים חדשים ונוצצים עם פרקט צבעוני ומיוחד לכבוד הטורניר.

על אף ההצלחה, אותה ניתן יהיה למדוד באמת רק בתום טורניר האמצע הראשון אי פעם, שחקנים רבים לא מרוצים מהמפעל שהתווסף, אך מסיבות שאינן ספורטיביות. לוקה דונצ'יץ', ג'יילן בראון וקריסטאפס פורזינגיס הם רק חלק מהשחקנים שהתלוננו על הפרקט החלק בעקבות המדבקות והצביעה שלו לכבוד הטורניר.

ג'יילן בראון לצד קריסטאפס פורזינגיס בוסטון סלטיקס
"חייבים לדאוג לבטיחות השחקנים". בראון ופורזינגיס | אימג'בנק GettyImages

"כמעט נפצעתי במפשעה, כי החלקתי מהפרקט", סיפר בראון אחרי המשחק מול טורונטו בשישי האחרון. "נצטרך לראות מה יעשו עם זה, אבל כל המשחק הפרקט חלק. אני חושב שיש יתרונות לטורניר אמצע העונה, אך חייבים לדאוג קודם לבטיחות השחקנים לשחק כמו שצריך ולא לסכן את הבריאות שלנו בשביל זה. זה לא מתקבל על הדעת".

חברו לבוסטון, פורזינגיס, הוסיף ואמר: "החלקתי כמה פעמים בתחילת המשחק. אין ספק שמשהו כאן יצטרך להשתנות".

לוקה דונצ'יץ' דאלאס מאבריקס
מהראשונים לשים לב לתופעה. דונצ'יץ' | אימג'בנק GettyImages

דונצ'יץ' התייחס לכך עוד בתחילת הטורניר כשהתייחס לחוסר ספורטיביות עם הפרקט החדש: "הצבעים זה דבר נחמד, אבל זה במצב כל כך רע. הכל מחליק ויש נקודות על הפרקט בהן הכדור בקושי קופץ. צריך להפוך את המגרשים למשהו שיהיה אפשר לשחק עליהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי