הסוכן היהודי של כוכב ה-NBA תקף פוסט אנטי-ישראלי, ופוטר מעבודתו

play
דניאל מולדובן | צילום מסך, agentmoldovan, אינסטגרם
תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12 05:57

על רקע הסערה הגזענית ופרשת הקטינות של ג'וש גידי, הסוכן שלו פוטר כי העז לצאת בפומבי נגד ציוץ אלים של Black Lives Matter שהיללו את ארגון החמאס

(גודל טקסט)

סוכנו של הכדורסלן ג'וש גידי פוטר מעבודתו, מסיבות שאין להן שום קשר למחלוקת סביב השחקן, אלא דווקא לאירועי ה-7 באוקטובר. גידי , שחקן אוקלהומה סיטי מה-NBA, נמצא בכותרות בימים אלה מאחר שהוא עומד בפני חקירה משטרתית בשל האשמות שניהל מערכת יחסים מינית אסורה עם קטינה. על פי הדיווחים, הקטינה ומשפחתה מסרבים לשתף פעולה עם המשטרה.

אחד מסוכניו, דניאל מולדובן, פוטר על ידי הסוכנות אוקטגון בעקבות פרשה אחרת: תגובה בוטה שלו לפוסט של Black Lives Matter ברשתות החברתיות. "בלק לייבז מטר" ("חיי שחורים נחשבים", בתרגום מילולי) זה ארגון מחאה מארה"ב שבמקורו יוצא נגד אלימות שוטרים, אבל מאז הפך לגוף פוליטי שנוי במחלוקת.

דניאל מולדובן
דניאל מולדובן | צילום מסך, agentmoldovan, אינסטגרם

אחרי מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר, הסניף של "בלק לייבז מטר" בשיקגו העלה פוסט תמיכה בחמאס, עם תמונה של מצנח רחיפה וכיתוב "אני תומך בפלסטין!". מולדובן, סוכן אוסטרלי יהודי, תקף בחריפות את הפוסט של BLM באינסטגרם. "72 שעות אחרי שמחבלים גלשו לפסטיבל מוזיקה וטבחו ב-260 צעירים", כתב אז מולדובן, "כך בחרו BLM להבהיר במי הם תומכים. פאק יו BLM וכל מי שתומך בהם". BLM שיקגו מחקו מאז את הציוץ שלהם עם מצנח הרחיפה.

כעת הסוכנות אוקטגון מאשרת כי מולדובן פוטר מתפקידו. "נודע לנו שדניאל מולדובן השמיע הערות מפלגות ומזלזלות שאינן מייצגות את הערכים שלנו או את מה שאנו מייצגים", אמרה הסוכנות בהצהרה. "פתחנו מיד בחקירה של האירוע המדווח. נקבע כי הערותיו ופעולותיו של דניאל היו הפרה חמורה של המדיניות שלנו שקיימת כדי להגן על היושרה ארוכת השנים של החברה, עובדיה ולקוחותיה, והפסקנו את העסקתו לאלתר".

ציוץ של ארגון Black Lives Matter שתומך בחמאס
| צילום מסך, מתוך הרשתות החברתיות

יש לציין כי בימים אלה, על רקע פרשת הקטינה, גידי עמד במרכזה של סערה גזענית, כאשר כוכב הפוטבול לשעבר דז בראיינט תקף ברשת את כתבת ESPN וטען שאילו גידי היה שחור, היא הייתה מדווחת על הסיפור בצורה אחרת, ושהתקשורת עושה לו הנחות כי הוא לבן. עם קשר או בלי, הסוכנות החליטה לפטר את הסוכן היהודי, אחרי שביקר בחריפות ארגון שמייצג שחורים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי