ברוני סגר מעגל וערך בכורה, לברון "הוצף" ברגשות: "נתת לי חיים"

play
יותר מרגש מהתואר? לברון גאה ביציע | אימג'בנק GettyImages, Katelyn Mulcahy
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.12 07:22

הרגע המרגש של השבוע: בנו של ג'יימס עלה לפרקט ארבעה חודשים אחרי שלקה בליבו, ווייד ודוראנט הצדיעו, האבא הגאה תיעד הכל מהשורה הראשונה: "לעזאזל הניצחונות וההפסדים, אתה כבר אלוף"

(גודל טקסט)

ימים מרגשים עוברים על לברון ג'יימס. פחות מ-24 שעות אחרי שהצעיד את הלייקרס לזכייה בגביע אמצע העונה של ה-NBA והוכתר ל-MVP הראשון של הטורניר, ג'יימס קיבל סיבה נוספת למסיבה, כשבנו ברוני עלה להופעת בכורה במדי מכללת סאות'רן קליפורניה.

פחות מחמישה חודשים אחרי שלקה בדום לב, ברוני בן ה-19 עלה לפרקט לראשונה במדי USC במשחק מול לונג' ביץ' סטייט, וריגש את ארצות הברית. ברוני, כידוע, לקה בליבו במהלך אימון של הקבוצה בקדם העונה, הובהל לבית החולים כשמצבו לא ברור, ובחודשים האחרונים אחרי שאובחן עם ליקוי לבבי "שניתן לטיפול", פילס לאט לאט את דרכו חזרה למגרשים. אתמול הוא עלה לפרקט בדיוק באותו אולם בו התמוטט לפני מספר חודשים.

כוכבי NBA מהעבר ומההווה התרגשו עם ברוני, דוויין ווייד וקווין דוראנט בירכו אותו ברשתות החברתיות, אבל מעל כולם היה האבא הגאה לברון, שישב בשורה הראשונה ביציע ונראה נרגש. ג'יימס הבן, שלפני המקרה המצער היה מיועד להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט, זכה לתשואות רמות כשנכנס לפרקט שבע דקות מהפתיחה, ולברון תיעד את הרגע המרגש בטלפון הסלולרי.

טבילת האש של ברוני הסתיימה עם 4 נקודות, 3 ריבאונדים, שני אסיסטים, שתי חטיפות וגם חסימה אחת בהתקפה מתפרצת של היריבה, בסגנון המוכר של אבא לברון – והכל ב-16 דקות.

ברוני ג'יימס בהופעת הבכורה במדי מכללת USC
לא מובן מאליו. ברוני על הפרקט, הלילה | GettyImages, Katelyn Mulcahy
לברון ג'יימס במשחק המכללות של בנו, ברוני ג'יימס
יותר מרגש מהתואר? לברון גאה ביציע | אימג'בנק GettyImages, Katelyn Mulcahy

"אני בעיקר מרגיש חובה לומר תודה לכולם על הכל. לרופאים, להורים שלי, למשפחה הקרובה והרחוקה, תודה שתמכתם בי לאורך התקופה הקשה הזאת. עזרתם לי לעבור את זה", אמר ברוני בסיום.

לברון פרסם פוסט אמוציונלי ברשתות החברתיות, בו כתב ש"אני אפילו לא מסוגל לתאר כמה היום הזה היה מרגש עבורי. אני מוצף ברגשות, ופשוט רוצה לומר לברוני שהוא אדיר. לעזאזל הניצחונות וההפסדים שיגיעו לאורך הדרך, מבחינתי כבר זכית בתואר האולטימטיבי, באליפות הכי גדולה – כשקיבלת את חייך בחזרה. אני כל כך גאה בך, והיום הענקת לי חיים נוספים. אני אוהב אותך!".

USC מתכנננת להרחיב את השימוש בברוני במשחקים הבאים, ובונה עליו בתור אחד מכוכבי הקבוצה למרות שמדובר בפרשמן חסר ניסיון. "גייסנו את ברוני כי הוא שחקן כדורסל מצוין. אנחנו מעריכים שהוא ימשיך להתפתח אחרי שחזר סוף סוף למגרשים", אמר המאמן אנדי אינפילד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי