השקט שלפני הסערה: השמועות העדכניות משוק הטריידים ב-NBA

שיקגו ממשיכה לחפש אחר בית חדש לזאק לאבין והציעה לקליבלנד עסקה מעניינת, יוטה מוכנה לוותר כמעט על כל הקבוצה שלה (כולל על כוכבה הגדול ביותר), ומי המועמדות המובילות להנחית את סיאקם? עושים סדר. גרלנד ייעדר מספר שבועות, מובלי עלול להיעדר חודשיים

(גודל טקסט)

שוק הטריידים ב-NBA נפתח הערב (שישי) באופן לא רשמי. כמובן שניתן היה לבצע עסקאות גם קודם לכן, אולם החל מהיום יכולים לעבור גם שחקנים שחתמו על חוזים חדשים במהלך הקיץ. המשמעות היא שמעתה ועד סגירת החלון, ב-8 בפברואר 2024, צפויים לנו שלל שמועות על עסקאות בליגה הטובה בעולם. הנה חלק מהרחשים שעלו ב-24 השעות האחרונות:

* שיקגו ממשיכה לחפש אחר בית חדש לזאק לאבין. ב"שיקגו סן טיימס" דווח כי הבולס רוצים קודם כל למצוא עסקה סביב כוכבם הגדול ביותר, ורק לאחר מכן יחליטו מה לעשות עם יתר הסגל – ובפרט עם דמאר דרוזן ואלכס קארוסו, שגם כן הוזכרו כמועמדים לעזוב. לפי "יאהו", הבולס פנו לקליבלנד בנוגע לטרייד שיכלול את דריוס גארלנד, אולם הקאבס סירבו. גארלנד עצמו, אגב, נפצע בלסת וייעדר מספר שבועות, בעוד אוון מובלי יזדקק לניתוח כדי לטפל בברכו הפגועה, וייעדר 6-8 שבועות.

* דרוזן טען היום: "שיקגו זה הבית שלי, אני רוצה להיות כאן עד סוף הקריירה וזה לא השתנה". לפי NBC, הבולס מעריכים אותו מאוד – גם בזכות יכולתו על הפרקט, וגם מחוצה לו. הדברים נכונים גם לגבי קארוסו.

* פילדלפיה, שהוזכרה בהקשרו של לאבין, מעדיפה לחכות עד הימים האחרונים של החלון עד שתחליט האם וכיצד להתחזק. גם ניו יורק ומיאמי, שהוזכרו כמועמדות, טרם פנו לבולס.

זאק לאבין, שחקן שיקגו בולס
צלף 11 שלשות. לאבין | אימג'בנק GettyImages, Tim Nwachukwu

* עוד נטען ב"יאהו" כי יוטה תהיה מוכנה לוותר על כוכבה לאורי מארקנן, אותו לא היתה מוכנה להעביר בשום אופן אשתקד. אוקלהומה סיטי, אטלנטה וסקרמנטו לוטשות עיניים. גם השחקנים הוותיקים של הג'אז עשויים לעזוב עם פתיחת החלון, כשהמועמד העיקרי להחליף קבוצות הוא קלי אוליניק, לפי מארק שטיין, אולם ייתכן שגם ג'ורדן קלארקסון וקולין סקסטון יועברו תמורת בחירות דראפט או שחקנים צעירים. ב"סולט לייק טריביון" נטען כי גם ג'ון קולינס בדרך החוצה, אחרי פחות מחצי עונה בג'אז במהלכה הציג יכולת מאכזבת.

* קבוצות בליגה ממשיכות לחזר אחר פסקל סיאקם ואו ג'י אנונובי מטורונטו, שניהם יהפכו שחקנים חופשיים בקיץ. גם גארי טרנט מעורר עניין ברחבי הליגה. "טורונטו תהיה חייבת לקבל בקרוב החלטה", אמר ג'נרל מנג'ר יריב ל"יאהו". אטלנטה נחשבת למועמדת המובילה לצרף את סיאקם, גם אינדיאנה וסקרמנטו הוזכרו בהקשרו.

* עתידו של ג'וש גידי לוט בערפל – עם או בלי קשר לפרשה האחרונה. הרכז מציג יכולת מאכזבת מאוד מפתיחת העונה ובקיץ הבא יהיה זכאי לחוזה חדש, חוזה שאוקלהומה סיטי לא ששה להציע לו.

* לאחר סאגת ג'יימס הארדן, החליטה פילדלפיה לתת גב לאיש החזק במועדון דריל מורי ולהאריך את חוזהו עד 2027/28 – אז יסתיים גם חוזהו של המאמן הראשי ניק נרס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי