הכדורסלן האמריקאי הודה ברצח אישה באמצעות כבל HDMI

play
מעשה מחריד. קומנצ'י | אימג'בנק GettyImages, Lachlan Cunningham
שחקן סקרמנטו קינגס לשעבר צ'אנס קומנצ'י

צ'אנס קומנצ'י, מקבוצת ליגת הפיתוח של סקרמנטו, הודה בחטיפה וברצח המזעזע של מרינאה רוג'רס בת ה-23. הסיפור המלא - בפנים

(גודל טקסט)
שחקן סקרמנטו קינגס לשעבר צ'אנס קומנצ'י
מעשה מחריד. קומנצ'י | אימג'בנק GettyImages, Lachlan Cunningham

הכדורסלן האמריקאי צ'אנס קומנצ'י הודה אמש (שלישי) ברצח של מריאנה רוג'רס בת ה-23. קומנצ'י (27), שרשם אשתקד הופעה אחת במדי פורטלנד ושיחק עד השבוע האחרון בסטוקטון, קבוצת ליגת הפיתוח של סקרמנטו, הודה כי חנק למוות באמצעות כבל HDMI את רוג'רס ברכב של חברתו לשעבר, סאקירי הרנדון, שהזמינה את הרצח ושימשה כסייענית.

לפי התקשורת האמריקאית, הרנדון ורוג'רס עבדו כזונות באיזור לאס וגאס, והתעמתו על רקע שעון רולקס. הרנדון נשבעה להרוג את רוג'רס ואפילו ניסתה לשכור רוצח שכיר תמורת 3,000 דולר, אך כשלה ונעזרה בבן זוגה לשעבר. "אני יכול לשבור לה את הצוואר או פשוט לחנוק את הזונה הזאת", כתב קומנצ'י לרוג'רס.

ב-5 בדצמבר, לאחר משחק של קבוצתו בלאס וגאס, הזמין קומנצ'י את רוג'רס למפגש למטרות מין, והבטיח לשלם לה 1,000 דולר על כך. היא נכנסה לרכב – ולא יצאה ממנו בחיים. חבריה דיווחו עליה כנעדרת 24 שעות לאחר מכן. מאז ועד השבוע – עד אשר הודו קומנצ'י והרנדון במעשיהם, מה שהוביל למציאת הגופה – נעלמו עקבותיה. לאחר הרצח, החביאו השניים את גופתה של רוג'רס בבור בצד הכביש מחוץ להנדרסון, פרבר של לאס וגאס, וכיסו אותו באבנים. מתברר כי הכדורסלן וחברתו – שהזמינה את הרצח – תכננו את המעשה במשך חודש שלם, וביצעו שני ניסיונות שלא צלחו.

מיותר לציין כי קומנצ'י שוחרר השבוע מקבוצתו. הכדורסלן לשעבר שיחק במכללת אריזונה ובעבר רשם גם עונה אחת באנקרה הטורקית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי