יאניס ומילווקי נדהמו מוומבניאמה: "מעולם לא ראינו דבר כזה"

play
הענקים האירופאים נתנו פייט זה לזה. וומבי מול יאניס | GettyImages, Ronald Cortes
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.1 06:08

הדו קרב הראשון בין "הביג-מנים המיוחדים ב-NBA" עמד בציפיות והסתיים עם שבחים הדדיים: "אני מעריץ של יאניס, רוצה ללכת בדרכו"

(גודל טקסט)

כמעט חצי עונה המתינו ב-NBA למפגש הראשון בין יאניס אנטטוקומפו לויקטור וומבניאמה. כשהוא הגיע, התברר שהיה שווה לחכות. הכוכב היווני סיים עם 44 נקודות, 14 ריבאונדים ו-7 אסיסטים; הרוקי הצרפתי כיכב עם 27 נקודות, 9 ריבאונדים ו-5 חסימות (והכל ב-26 דקות בלבד); ובין לבין, קיבלנו דו קרב של ממש בין שני ביג-מנים עם נתונים פיזיים יוצאי דופן, שכל אחד מהם נמצא בשלב אחר באבולוציה כשחקן.

"וומבי היה גדול, יאניס היה פנומנלי. ראינו הערב מפגש בין שני הביג מנים הכי מיוחדים בליגה", אמר מאמן הבאקס אדריאן גריפין.

יאניס הבשל יותר הצעיד את מילווקי לניצחון 121:125, אבל הודה בסיום ש"נדהם" – לא פחות ולא יותר – מהצרפתי הבוסרי, שציין אמש יום הולדת 20. "הוא משהו מיוחד. הוא יהיה שחקן מצוין, ועושה את הדברים כמו שצריך. הוא משחק בצורה נכונה, ובמטרה לנצח. מעולם לא ראינו שחקן כמוהו", אמר אנטטוקומפו, שהיה אחד השחקנים שחזו מראש את ההייפ שיהיה סביב וומבניאמה עוד כשהצרפתי שיחק באירופה. אחרי שצפה בו מקרוב והלך נגדו ראש בראש, הוא עוד יותר בטוח בפוטנציאל שלו.

גם כריס מידלטון התרשם עמוקות מוומבניאמה, ואמר ש"הוא מוכן להתחרות, הוא לא פוחד מהרגע, לא חושש לקחת זריקות גדולות ולקלוע אותן ברגעים מותחים. ברור שהוא לא חושש מאף אחד, ומשום דבר. הוא אוהב את האתגרים, וזה יהפוך אותו להרבה יותר בעתיד".

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מול ויקטור וומבניאמה, סן אנטוניו ספרס
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מול ויקטור וומבניאמה, סן אנטוניו ספרס | אימג'בנק GettyImages, Ronald Cortes

וומבי מצידו ממשיך לשלם שכר לימוד בעונתו הראשונה בליגה, סן אנטוניו ממשיכה להפסיד, אבל הלילה, כפי שהגדיר זאת גרג פופוביץ', "זה נראה מאוד מבטיח".

"לשחק נגד השחקנים הטובים בעולם תמיד נותן אקסטרה מוטיבציה. אני רוצה להתחרות מול הטובים ביותר ולהיות הבד-גאי על המגרש בכל רגע נתון. היה לי מצ' אפ נהדר היום", אמר הרוקי הענק, שהגדיר את אנטטוקומפו כמודל לחיקוי עבורו. "אני מנסה לשאוב ידע מכל השחקנים הגדולים שמסתובבים בליגה. יאניס אחד השחקנים שאני הכי אוהב לצפות בהם. אני מעריץ אותו. הצורה שבה הוא משתמש ביתרונות הפיזיים שלו, הוא מוציא 100 אחוז מהגוף שלו – זה משהו שאני מנסה לחקות, ורוצה ללמוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי