"מגוחך": דוק ריברס רשם ניצחון אחד במילווקי, ויאמן באולסטאר

play
כן, זה חריג. ריברס | GettyImages, Sam Hodde
קליפ סיכום השבוע 1.2 05:04

ריברס הודה שמדובר בהחלטה תמוהה, וטוען שיעביר את הבונוס למאמן שפוטר מהבאקס אדריאן גריפין: "זה אחד מהדברים המוזרים האלה". בפעם האחרונה שזה קרה, הקורבן היה דייויד בלאט

(גודל טקסט)

אחרי שרשם את הניצחון הראשון שלו כמאמן מילווקי באקס, דוק ריברס זכה בכרטיס למשחק האולסטאר. הבאקס גברו 117:129 על דאלאס, והניצחון סידר לריברס ולצוות שלו את המינוי היוקרתי, והם יהיו המאמנים של המזרח נגד המערב ב-18 בפברואר באינדיאנפוליס.

מדובר בהחלטה תמוהה, ללא ספק, אבל לא הייתה ברירה. מאז שמונה למאמן מילווקי ב-26 בינואר ריברס במאזן 2:1. לדבריו, הוא מתכוון לתת את טבעת האולסטאר שלו ואת הבונוס לאדריאן גריפין, המאמן שרשם מאזן 13:30 כמאמן הבאקס לפני שפוטר והוחלף על ידי ריברס.

"זה גרוע עד כדי גיחוך. באמת", אמר ריברס על כך שקיבל את האולסטאר אחרי ניצחון אחד. "טוב, אדריאן הולך להשיג קצת כסף, זה בטוח. וטבעת. זה אחד מהדברים המוזרים האלה. אני חושב שצריך להיות חוק בנושא".

דוק ריברס, מאמן מילווקי באקס
כן, זה חריג. ריברס | GettyImages, Sam Hodde

מילווקי במאזן 16:33, ארבעה משחקים מאחורי בוסטון, אבל יהיה לה את המאזן הכי טוב במזרח מבין הקבוצות עם מאמנים שיכולים לאמן את האולסטאר. הסלטיקס עם אזן 12:37, אבל ג'ו מאזולה אימן במשחק האולסטאר בשנה שעברה, מה שמבטל את מועמדותו העונה.

"הוא הולך לאמן את המשחק?" שאל בהפתעה כוכב מילווקי יאניס אנטטוקוונמפו, שנראה המום. "זה די מצחיק", אמר האולסטאר של הבאקס, דמיאן לילארד. אנטטוקונמפו, שרשם 48 נקודות, 10 אסיסטים ו-5 חטיפות, ציין שעוזרי המאמנים של מילווקי ראויים לכבוד. "אני בהחלט שמח בשבילם", אמר. "זו הרבה עבודה קשה שהשתלמה".

אגב, הפעם האחרונה שבה מאמן מחליף מקבל את האולסטאר הייתה כאשר טיירון לו החליף את דיוויד בלאט בקליבלנד במהלך עונת 2015/16. "אולי אני אשלח את הצוות שלי ואצא לחופשה", אמר ריברס, "אני הולך לדבר על זה עם אדם סילבר. אני חושב שאדם הוא אדם טוב, הוא יבין".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי