טריי יאנג באולסטאר במקום אמביד הפצוע, בכורה לסקוטי בארנס

play
כיכב גם בהגנה. אבדיה מול טריי יאנג | רויטרס
סנטר פילדלפיה 76' ג'ואל אמביד 01:18

גארד אטלנטה ופורוורד טורונטו הוקפצו לנבחרת המזרח על ידי אדם סילבר למשחק הכוכבים בעוד כשבוע וחצי, בעקבות הפציעות של סנטר פילדלפיה וג'וליוס רנדל

(גודל טקסט)

טריי יאנג וסקוטי בארנס קיבלו הערב (שלישי) את הבשורה כי יהיו חלק מנבחרת המזרח למשחק האולסטאר ב-18 בפברואר, זאת לאחר שבמקור נותרו מחוץ לסגל. השניים נבחרו על ידי הקומישינר אדם סילבר להיות חלק מהסגל במשחק הכוכבים, זאת לאחר שג'ואל אמביד וג'וליוס רנדל הפצועים נאלצו לוותר על השתתפותם. בניגוד לפורוורד הניקס שנבחר כשחקן ספסל, סנטר פילדלפיה היה אמור לפתוח בחמישייה וטרם התקבלה ההחלטה מי מהמחליפים יפתח במקומו.

יאנג, שעבורו זו הופעה שלישית באולסטאר, נחשב לאחד השחקנים הבכירים שלא נכללו בסגלים הראשוניים. הכוכב של אטלנטה מעמיד ממוצעים מרשימים של 27.3 נקודות ו-10.9 אסיסטים העונה, אך ההוקס די מאכזבים ומדורגים במקום העשירי בלבד בטבלת המזרח.

עבור בארנס, בעונתו השלישית בליגה, זו תהיה הופעת הבכורה באולסטאר. הפורוורד של טורונטו שנבחר לרוקי העונה ב-2021 רשם קפיצת מדרגה והעונה הוא קולע בממוצע 20.2 נקודות למשחק, עלייה של חמש נקודות בהשוואה לעונות הקודמות. בארנס בן ה-21 הוא השחקן השלישי הכי צעיר באולסטאר השנה – השניים שמקדימים אותו הם פאולו באנקרו ואנתוני אדוארדס שצעיר מבארנס בארבעה ימים.

הספסל של המזרח כולל גם את ג'יילן ברונסון, טייריס מקסי, דונובן מיטשל, פאולו באנקרו, באם אדבאיו וג'יילן בראון, כשאחד מהם יחליף את ג'ואל אמביד בחמישייה הפותחת. החמישייה כוללת גם את טייריס הליברטון, דמיאן לילארד, ג'ייסון טייטום ויאניס אנטטוקומפו.

הספסל של המערב יכלול את סטף קרי, אנתוני אדוארדס, פול ג'ורג', קוואי לאונרד, דווין בוקר, אנתוני דייויס וקארל אנתוני טאונס. בחמישייה של המערב יפתחו לוקה דונצ'יץ', שיי גילג'ס אלכסנדר, לברון ג'יימס, קווין דוראנט וניקולה יוקיץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי