שחקן היורוליג קטל: קבוצת ה-NBA הזו היתה כושלת אפילו באירופה

play
מביך. הפיסטונס | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.2 07:31

צ'ימה מונקה שבעבר לא נבחר לדראפט ה-NBA ונכשל בסקרמנטו בהמשך, הצהיר: "שחקני דטרויט לא יסתדרו באירופה. בקושי ישחקו ולא יקלעו כמו בארצות הברית"

(גודל טקסט)

דטרויט פתחה בצורה מחרידה את העונה שלה ב-NBA כשהמאזן שלה עומד נכון להיום (שלישי) על 8 ניצחונות בלבד מול 44 הפסדים. מעבר לכך, הפיסטונס שברו העונה את שיא ההפסדים הרצופים של הליגה הטובה בעולם עם 28 כאלה. העונה המזעזעת של הקבוצה מהמזרח עם המאזן הגרוע בליגה גרמה לצ'ימה מונקה, שאולי דיבר מתוך כעס על אי-בחירתו לדראפט ה-NBA ב-2018, להשוות את דטרויט לקבוצות יורוליג.

"דטרויט פיסטונס זאת קבוצה שבמקרה הטוב תגיע לשלב הפליי-אין ביורוליג", אמר הפאוור פורוורד של באסקוניה. "תחשבו על כל השחקנים הצעירים שיש להם, הם יצטרכו להתמודד עם מאמנים אירופאים ואני חושב שזה לא ייצא טוב עבורם. ב-NBA שחקנים עושים ממוצע של עשרים ומשהו נקודות, אבל באירופה משחקים 40 דקות ופתאום לא משחקים הכל. כאן משחקים 14 דקות בממוצע, בעוד בארצות הברית 26 דקות. זה מאוד שונה".

צ'ימה מונקה באסקוניה לצד לורנזו בראון מכבי תל אביב
יסיימו את השבוע הספרדי בניצחון? בראון מול מונק | אתר רשמי, באסקוניה

מונקה בן ה-28 ניסה את מזלו בעבר כשלא נבחר לדראפט ה-NBA ובעונה שעברה הצליח להגיע לליגה הטובה בעולם כשחתם בסקרמנטו קינגס, אך שיחק בקבוצת ליגת הפיתוח שלה, סטוקטון קינגס ולא הצליח להשתחל לקבוצה מהמערב. עונה לפני כן, שיחק במנרסה הספרדית והגיע לגמר ליגת האלופות, נבחר ל-MVP של העונה הסדירה ולחמישיית העונה. בקיץ האחרון חתם בבאסקוניה ושיחק העונה נגד מכבי תל אביב ביורוליג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי