"תרחיש החלומות של גולדן סטייט: יאניס אנטטוקומפו מצטרף בקיץ"

שאמס צ'ראניה מדווח על התכנית הגרנדיוזית: אחרי שהניסיון להנחית את לברון לא צלח, הווריירס בונים על סופרסטאר אחר לצד קרי

(גודל טקסט)

גולדן סטייט רחוקה מאוד העונה ממאבק האליפות, אבל למרות שהקבוצה עושה סימנים של סוף עידן, היא לא מתכוונת להרים ידיים. על פי שאמס צ'ראניה מ"האתלטיק", אחד הכתבים האמינים ביותר בביזנס, הווריירס שנחושים לנצל עד תום את שנות השיא של סטף קרי, מתכוונים לעשות הכל כדי לצוות לצידו כוכב על נוסף בקיץ.

"תרחיש החלומות", לדבריו של צ'ראניה, הוא צירופו של יאניס אנטטוקומפו. כזכור, הווריירס גיששו עם הלייקרס ביום האחרון של הטרייד דדליין בנוגע לאפשרות לעסקה שתביא את לברון ג'יימס לסן פרנסיסקו, אך נענו בשלילה.

כך או אחרת, מירב המאמצים יופנו כעת ליאניס, שמחויבותו הבלתי מסויגת למילווקי נסדקה מעט בשנה האחרונה עם התבטאויות שמרמזות על חוסר שביעות רצון מהכיוון בו הפרנצ'ייז צועד. יאניס חתם רק באוקטובר 2023 על חוזה עתק חדש לשלוש שנים תמורת 186 מיליון דולר ואופציית היציאה שלו תהיה בתוקף רק לקראת עונת 2025/26, אבל הווריירס ינסו לעשות מהלך בקיץ בהתאם להתפתחויות במילווקי.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, עם סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס
רבע אחרון חזק הספיק. יאניס לצד סטף קרי | אימג'בנק GettyImages, Patrick McDermott

היפותטית, השילוב בין קרי ליאניס אמור להיות קטלני. היווני ידוע כמי שפורח לצד קלעים גדולים שעוזרים לרווח את ההתקפה, ומנגד קרי כנראה מעולם לא שיחק עם שחקן כמו יאניס שמייצר כל כך הרבה כוח אש בצבע, ומסוגל לחפות על מגרעותיו גם בצד השני של המגרש, עם הגנה נהדרת על הטבעת.

כמובן שטרייד שינחית את אנטטוקומפו בגולדן סטייט יצטרך לכלול ויתורים כואבים על שחקני מפתח, ייתכן שכולל גם את קליי תומפסון ו/או דריימונד גרין, או אולי הכוכב העולה של העונה הנוכחית ג'ונתן קומינגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי