ג'יי ג'יי רדיק נגד התירוצים של דוק ריברס: "הוא תמיד מאשים את השחקנים"

play
כן, זה חריג. ריברס | GettyImages, Sam Hodde
"אני לא ממליץ להשאיר את ערן זהבי על הספסל גם בשבת הקרובה" 47:28

הפרשן, ששיחק בעבר תחת ריברס בקליפרס, תוקף את המאמן שמאכזב במילווקי: "אף פעם לא לוקח אחריות". פטריק בברלי ענה לו: "האיש הזה הציל לך את הקריירה כשאף אחד לא רצה אותך"

(גודל טקסט)

לג'יי ג'יי רדיק נמאס מהתירוצים של מאמן מילווקי באקס דוק ריברס. הפרשן של ESPN תקף בביקורת חריפה את מאמנו לשעבר, שדיבר במהלך סוף השבוע האולסטאר על הקשיים שלו כמאמן שמגיע באמצע העונה. ריברס מונה למשרת המאמן של הבאקס בסוף ינואר לאחר שהם פיטרו את אדריאן גריפין, ומאז מילווקי במאזן מאכזב של 7:3. ריברס אמר שההשתלטות על תפקיד המאמן במילווקי הייתה "כנראה קשה יותר ממה שחשבתי".

לרדיק נמאס. "ראיתי את הטרנד הזה במשך שנים; הטרנד הוא תמיד לספק תירוצים", אמר רדיק, ששיחק תחת ריברס במשך ארבע שנים (2013-17) כששניהם היו עם הקליפרס. "דוק, אנחנו מבינים את זה. להשתלט על קבוצה באמצע העונה זה קשה… בדיוק כמו שקשה לשחקן לעבור בטרייד באמצע העונה. אנחנו מבינים את זה. אבל זה תמיד תירוצים. זה תמיד לזרוק את הצוות שלך מתחת לאוטובוס".

מאמן מילווקי באקס דוק ריברס
מאמן מילווקי באקס דוק ריברס | אימג'בנק GettyImages, Alex Goodlett

רדיק גם לא אהב את ההערות של ריברס אחרי ההפסד של מילווקי לממפיס במשחק האחרון שלה לפני פגרת האולסטאר. הבאקס שיחקו עם כוכבים כמו אנטטוקומפו ודמיאן לילארד והפסידו 113:110 לגריזליס החסרים, וריברס אמר "היו לנו כמה חבר'ה כאן, היו לנו כמה חבר'ה בקאבו", תוך שהוא מטיל ספק במאמץ של השחקנים שלו. "הם מפסידים לממפיס, 'אוי זו אשמת השחקנים שלו'", אמר רדיק. "ממפיס שיחקה עם שחקנים מליגת הפיתוח ושחקנים עם חוזה זמני".

רדיק סיים את המתקפה שלו על ריברס והזכיר איך המאמן התגאה שהקליפרס התייעצו איתו לפני ביצוע הטרייד שהביא ללוס אנג'לס את ג'יימס הארדן מפילדלפיה. "אתה מסתכל על הציטוטים שלו בסוף השבוע; עכשיו הוא רוצה לקחת קרדיט על הטרייד של ג'יימס הארדן לקליפרס? הוא רוצה קרדיט על זה? אף פעם אין אחריות עם הבחור הזה".

פרשן ה-NBA ג'יי ג'יי רדיק
פרשן ה-NBA ג'יי ג'יי רדיק | אימג'בנק GettyImages, Mitchell Leff

רדיק שיחק תחת ריברס במשך ארבע שנים, ונראה שיש דם רע בין השניים. אחד השחקנים הנוכחיים של ריברס, פטריק בברלי, הגן על מאמנו ברשתות החברתיות וכתב שריברס "הציל" את הקריירה של רדיק: "דוק הציל לך את הקריירה, פתח איתך כשאף אחד אחר לא רצה אותך, ואז אתה פורש ואומר דברים כאלה בטלוויזיה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי