"אין לו תקרת זכוכית!": וומבניאמה השתווה לג'ורדן, לברון התמוגג

הרוקי המלהיב קלע 27 נק' והוסיף 10 ריב', 8 אס' ו-5 חט' וחס' בהפסד סן אנטוניו: "מעניין אם מייקל עשה את זה בניצחונות". לברון צייץ: "הילד הזה מדהים"

(גודל טקסט)

סן אנטוניו לא יכולה להיות מרוצה מהעונה שלה עד כה. הקבוצה נחלה הלילה הפסד עשירי ב-11 משחקים כשנכנעה בחוץ ללוס אנג'לס לייקרס ורק לוושינגטון ודטרויט יש יותר הפסדים ממנה. אבל האם זה אומר שבקבוצה מצטערים על הבחירה בויקטור וומבניאמה במקום הראשון בדראפט? ממש לא.

הפורוורד סנטר הצרפתי נותן עונת רוקי מרשימה, או אם תרצו היסטורית. שימו לב למספרים של וומבי בהפסד הלילה 123:118. הצרפתי קלע 27 נקודות (16 ברבע הראשון) והוסיף 10 ריבאונדים, 8 אסיסטים, 5 חטיפות ו-5 חסימות ב-31 דקות. הצרפתי הפך לשחקן הכי צעיר שמשיג 5*5 – כלומר לפחות 5 בחמש קטגוריות שונות מאז שב-NBA התחילו למדוד גם חסימות מ-1973.

ויקטור וומבניאמה סן אנטוניו
סן אנטוניו ממשיכה להפסיד, אבל הוא ממש לא מאכזב. ויקטור וומבניאמה | רויטרס

זו הפעם הראשונה ששחקן רושם את ההישג הזה מאז שיוסוף נורקיץ' קלע 24 נ קודות והוסיף 23 ריבאונדים, 7 אסיסטים, 5 חסימות ו-5 חטיפות עבור פורטלנד ב-2019. אנתוני דייויס, ששיחק הלילה מול וומבניאמה, עשה את זה עונה מוקדם יותר וגם דריימונד גרין יכול להתגאות בהישג הנדיר מאוד על זה.

היכולת המשובחת של וומבי סחטה מחמאה מהגדול מכולם. לברון ג'יימס שקלע הלילה 30 נקודות מול הספרס, בחר לשבח את הצרפתי כשצייץ "הילד הזה הוא מיוחד", כשהתכוון כמובן לצרפתי, שהשתווה למייקל ג'ורדן כשחקן היחיד שרושם לפחות חמש חטיפות וחמש חסימות בשני משחקים רצופים. אגב, וומבי היה רחוק אסיסט אחד בסקרמנטו מלהשיג את ה-5*5 בשני משחקים רצופים.

מה יותר טוב מאשר לקבל מחמאה מהמלך? לברון מצייץ

"אין לו תקרת זכוכית", שיבח לברון לאחר המשחק, "הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה בקריירה שלו. זה נראה שהוא נהנה מהמשחק. הוא לא מתאמץ, הוא פשוט מיוחד מאוד".

"אני תוהה אם מייקל עשה את זה בניצחונות, ולא בהפסדים", אמר לאחר המשחק וומבניאמה בעצמו, "עבורי זה משני. אני לא יכול להיות מרוצה מזה בגלל שהפסדנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי