קריסת מערכות: וושינגטון בדרך לעונה הגרועה בתולדות המועדון

play
לא היה היחיד שזייף. אבדיה ליד פול | GettyImages, Patrick Smith
מירוץ האליפות תלוי במכבי חיפה יותר מאשר במכבי תל אביב? 13:50

הוויזארדס מעולם לא סיימו עם המאזן הגרוע ביותר בליגה, אותו הם חולקים כרגע עם דטרויט. אם הקצב הנוכחי יימשך, הם יסיימו עם 15 ניצחונות בלבד - נקודת שפל בתולדות המועדון. וגם: המאזן המדהים מול יריבות חזקות

(גודל טקסט)

הפעם האחרונה בה וושינגטון ניצחה למעלה מ-50 משחקים בעונה אחת היתה אי שם ב-1978/79. מעט מאוד אנשים חשבו שהרצף הזה ייקטע העונה, אך, מנגד מעטים העריכו שהמציאות תהיה עד כדי כך עגומה.

עוד לפני המפגש עם לוס אנג'לס לייקרס, חולקת קבוצתו של דני אבדיה את המאזן הגרוע בליגה – 49:9 – עם דטרויט, קבוצה ששברה שיאי שפל עם 28 הפסדים רצופים. בקצב הזה, הוויזארדס בדרך לקבוע תקדים היסטורי עם העונה הגרועה בתולדות המועדון, לא פחות ולא יותר.

לוושינגטון היו כמובן לא מעט עונות כדורסל אומללות לאורך 60 שנות המועדון, אך אף נציגה מהבירה לא סיימה עונה עם המאזן הגרוע בליגה, מאז שבולטימור בולטס עשתה זאת ב-1966/67.

הוויזארדס סופרים 12 הפסדים רצופים, כשמאז שבריאן קיף החליף את ווס אנסלד הם עומדים על 13:2. המאזן שלהם מול קבוצות בעלות מאזן חיובי עומד על 37:1 משפיל (הניצחון הבודד – על אינדיאנה), ואם המגמה הזו תימשך, וושינגטון תסיים את 2023/24 עם 15 ניצחונות בלבד – העונה העשירית הכי גרועה בליגה מאז 2000.

דני אבדיה על הספסל של וושינגטון וויזארדס לצד קייל קוזמה, ג'ורדן פול
לא היה היחיד שזייף. אבדיה ליד פול | GettyImages, Patrick Smith

לפי "וושינגטון פוסט", הקבוצה הגרועה ביותר בשנות האלפיים (בשקלול של מספר נתונים, לא רק ניצחונות והפסדים) היא שארלוט של 2011/12.

אשר לאבדיה עצמו, הישראלי שהחמיץ את שלושת המשחקים הקודמים בשל פציעה, נמצא בספק להתמודדות הלילה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי