חובר לדני אבדיה: טריסטן ווקצ'ביץ' הצטרף לוושינגטון

הוויזארדס מימשו סעיף שחרור בגובה 1.2 מיליון יורו בחוזהו של שחקן הפנים (21) בפרטיזן בלגרד, חצי מהסכום הלך לריאל מדריד שבה החל את הקריירה. וגם: מדוע הוא עובר ל-NBA דווקא עכשיו?

(גודל טקסט)

חבר חדש לדני אבדיה: שחקן הפנים של פרטיזן בלגרד, טריסטן ווקצ'ביץ', יצטרף לוושינגטון וויזארדס באמצעות מימוש סעיף היציאה שלו ל-NBA. ווקצ'ביץ', שמשחק בעמדות הפאוור פורוורד והסנטר וחגג שלשום (שני) את יום הולדתו ה-21, נבחר על ידי וושינגטון במקום ה-42 בדראפט האחרון.

לפי דיווח בסרביה, מולדתו של השחקן, הוויזארדס שילמו 1.2 מיליון דולר תמורת התרת החוזה שלו, כאשר מחצית מהסכום הופקדה אצל פרטיזן ואת 50 האחוזים הנותרים הכניסה לקופתה ריאל מדריד, שבמדיה החל ווקצ'ביץ' את הקריירה ב-2019 אחרי שהצטרף שנה לפני כן לקבוצה עד גיל 16 של המועדון.

ווקצ'ביץ', שהצטרף לפרטיזן בינואר 2022, העמיד בעונה הזו ממוצעים של 4.2 נקודות ו-2.3 ריבאונדים ב-12 הופעות יורוליג עבור הסרבים.

טריסטן ווקצ'ביץ', פרטיזן בלגרד
טריסטן ווקצ'ביץ' במדי פרטיזן בלגרד | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

הכתב ג'וש רובינס שמסקר את וושינגטון בארצות הברית הסביר כי הוויזארדס לא צירפו את ווקצ'ביץ' כבר בתחילת העונה בגלל שהסגל היה עמוס, וכן כי בינתיים השחקן קיבל דקות בפרטיזן שתרמו יותר להתפתחותו. מעבר לכך, הגעתו לקבוצה של אבדיה כחודש לפני שעונת ה-NBA מסתיימת נובעת מרצון להתחיל להכין אותו פיזית לעונה הבאה משלב מוקדם יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי