אבדיה הרגיע: "נמנעתי מפציעה חמורה", מאמנו של הישראלי שיבח

play
עוד משחק מצוין שלו. אבדיה | רויטרס
סיום עגום לעונה האירופית: צפו בהפועל ת"א קורסת ב-94:89 בידי בשיקטאש 04:04

הישראלי סיפק 24 נקודות לפני שנטש לקראת הסיום בגלל מכה בברכו, אך אמור לחזור במהירה. בריאן קיף: "הכול מתחיל מהריבאונדים שלו"

(גודל טקסט)

זו כבר הפכה להיות שגרה. דני אבדיה מצטיין, אבל וושינגטון מפסידה. הלילה קבוצתו של אבדיה התארחה אצל יוסטון והובסה 135:119, אבל אבדיה סיפק עוד הצגה עם 24 נקודות (10 מ-13 מהשדה, 0 מ-1 משלוש, 4 מ-5 מהעונשין), 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 3 חטיפות ו-2 איבודים. אבדיה סיים עם מדד פלוס מינוס 9-. אלא ששלוש דקות לסיום המשחק אבדיה נחת רע על רגלו אחרי התנגשות עם פרד ואנווילט וחזר לספסל כשהוא מדדה על הרגל.

דני אבדיה וושינגטון
עוד משחק מצוין שלו. אבדיה | רויטרס

אלא שבוושינגטון מעריכים שלא מדובר בפציעה רצינית וגם הפורוורד בעצמו הרגיע כשאמר לאחר המשחק על הברך הפגועה: "אני מרגיש שנמנעתי מפציעה חמורה ואני שמח על כך. זה כל מה שחשוב כאן".

למרבה השמחה, פציעות הן קטע די חריג אצל אבדיה עד כה בקריירה. כזכור, לקראת סוף פברואר אבדיה פספס משחק ראשון אחרי רצף של 55 משחקים בתבוסה מול אוקלהומה סיטי בגלל כאבים בעקב. כעת מדובר בכאבים בברך, אך לא נראה שמדובר בפציעה חמורה.

בריאן קיף מאמנו של אבדיה נמנע מלהתייחס לפציעה ושיבח את יכולתו: "עדיין אין לי עדכון על הפציעה של דני. כשהוא לוקח ריבאונדים ותוקף את הטבעת זה ממש טוב לנו. הוא היה על הפרקט כשיצאנו לריצה. הכל תמיד מתחיל בריבאונדים שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי