מאמן קליבלנד חושף שקיבל איומים על משפחתו ממהמרים: "זה טירוף"

play
תופעה בעייתית ומדאיגה. ביקרסטאף | GettyImages, Michael Reaves
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 20.3 04:32

אחרי שהליברטון העלה את נושא ההימורים ב-NBA על סדר היום, ביקרסטאף חשף: "איתרו את הטלפון שלי ושלחו הודעות משוגעות, נחצו כל הקווים"

(גודל טקסט)

עד כמה נרחבת תופעת ההימורים ב-NBA? כנראה שיותר ממה שחובבי הליגה מוכנים או רוצים להודות. הכל החל כאשר אתמול (רביעי) טייריס הליברטון, כוכב אינדיאנה, העלה את הנושא לסדר היום וטען ש"לפעמים, זה מרגיש כאילו אני בסך הכל כלי במשחק הרבה יותר".

הליברטון סיפר ששם לב להיקף התופעה בחשבונותיו ברשתות החברתיות, שמלאים במסרים שהוא מקבל ממהמרים כבדים יותר או פחות על משחקים ב-NBA. לדבריו, "עבור חצי מהעולם, אני שחקן כדורסל. עבור החצי השני, אני בסך הכל כלי שעוזר לאנשים להרוויח כסף באתרי הימורים. אני אביזר תפאורה".

כעת ג'יי בי ביקרסטאף, מאמן קליבלנד, חושף פרטים מטרידים שממחישים עד לאן התופעה הגיעה – ומספר שבעונה שעברה קיבל איומים ממהמרים שפנו אליו ישירות לטלפון האישי.

"הם השיגו את מספר הטלפון שלי והתחילו לשלוח הודעות משוגעות. איפה אני גר, איפה הילדים שלי לומדים, מה הם עושים. דברים מטורפים", אמר ביקרסטאף לפני המשחק של הקאבס מול מיאמי. "אנחנו הולכים על חבל דק בנושא הזה, כי הוא כבר הפך להיות מאוד מסוכן".

מאמן קליבלנד קאבלירס ג'יי בי ביקרסטאף
תופעה בעייתית ומדאיגה. ביקרסטאף | GettyImages, Michael Reaves

ביקרסטאף העביר את האיומים וההודעות ל-NBA, שפתחה בחקירה חשאית בזמנו. אחד המהמרים ששלח לביקרסטאף הודעות אותר, "אבל לא נענש".

"אנחנו חייבים לשמור על זהירות כשזה נוגע לבטיחות של שחקנים ומאמנים, כי כל הגבולות כבר נחצו", אומר ביקרסטאף, ומספר: "אי אפשר לספור את כמות הפעמים שאני שומע מהיציעים קריאות של מהמרים. אנחנו מובילים ב-10, הליין הוא 11, ואתה שומע אנשים צועקים לך מה לעשות. זה כבר מגוחך".

הדברים של ביקרסטאף והליברטון מצטרפים לאמירות של רודי גובר לאחרונה, לפיהן "ההימורים מתחילים לפגוע לנו במשחק". גובר אמר זאת לאחר שרמז שהשופט סקוט פוסטר משוחד וסימן לעברו סימן של כסף באחד המשחקים – ולאחר מכן נקנס ב-100 אלף דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי