כוכבי ה-NBA מזלזלים בכדורסלנית הלוהטת באמריקה: "לא תקלע אפילו נקודה"

play
קייטלין קלארק, כדורסלנית מכללת איווה | GettyImages, Matthew Holst
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3 06:32

קייטלין קלארק קיבלה הצעת עתק מליגת ה-3X3 של אייס קיוב. קניון מרטין וגילברט ארינאס לגלגו: "היא תיקח את הכדור - ומה היא תעשה?"

(גודל טקסט)

ההצלחה המסחררת של כוכבת המכללות, קייטלין קלארק, הציתה מחדש את "קרב המינים" בספורט. הכדורסלנית בת ה-22 משחקת במכללת איווה ונבחרת ארה"ב וצפויה להיבחר במקום הראשון בדראפט ה-WNBA השנה. היא שוברת שיאים בזה אחר זה, גרמה במו ידיה לנסיקה אדירה בצפייה ונחשבת לכוכבת ענקית על המגרש – וגם מחוצה לו.

שלשום הראפר אייס קיוב הציע לה 5 מיליון דולר כדי להשתתף בליגת ה-3X3 המצליחה שהקים לפני כ-7 שנים, Big3. הוא הודה שמדובר בין היתר במהלך שיווקי וציין שעדיין לא קיבל מקלארק תשובה. "הגשנו לה הצעה היסטורית, ולמה לא בעצם?", צייץ, "קייטלין היא הספורטאית של הדור והיא יכולה להשיג הצלחה גדולה בליגה שלנו".

הבאזז האדיר סביב קלארק קיבל רוח חזקה מההצעה שקיבלה – הרי עונת ה-Big3 היא קצרה וכוללת כ-8-12 משחקים, ו-5 מיליון דולר זה סכום גבוה מאוד לכמות כזו. אבל גילברט ארינאס וקניון מרטין, שני כוכבי NBA גדולים בזמנם, ממש לא שותפים להתלהבות והם דיברו על זה בפודקאסט המצליח של ארינאס, Gil's Arena.

כדורסלנית מכללת איווה, קייטלין קלארק
כוכבת, על המגרש ומחוצה לו. קלארק | אימג'בנק GettyImages, Matthew Holst

"3X3 זה משחק שהוא שלב אחד מתחת prison ball (ביטוי למשחק מלוכלך)", אמר מרטין בזלזול, "תתארו לעצמכם ששחקן כמו רג'י אוואנס שומר עליה… זה 3X3… היא לא יכולה להסתתר בשום מקום. היא לא תקלע אפילו נקודה. היא תיקח את הכדור – ומה היא תעשה?".

שחקנית ה-WNBA, לקסי בראון, השתתפה בפודקאסט וניסתה להשמיע טיעונים מנגד, אבל הושתקה מאוד מהר על ידי מרטין וארינאס עצמו. אייג'נט זירו טען שאין לה סיכוי להצליח בגלל המימדים שלה (1.83 מטר, כ-70 ק"ג) ואמר: "ברגע שהיא תנסה לעשות משהו – בום! על התחת הקטן שלך".

כדורסלן העבר קניון מרטין
"היא תיקח את הכדור – ומה היא תעשה?". מרטין | אימג'בנק GettyImages, Cassy Athena

ליגת ה-Big3 משוחקת בדרך כלל בחודשי הקיץ והיא מרכזת הרבה מאוד שחקני כדורסל איכותיים, כולל כאלה עם עבר מפואר ב-NBA. בשנה שעברה למשל, הזוכה באליפות הייתה קבוצה שכללה שחקנים כמו ניק יאנג, ג'ורדן קרופורד ואלייג'ה סטיוארט שמשחק היום בהפועל אילת. היא ניצחה בגמר קבוצה שבשורותיה שיחקו האולסטאר לשעבר ג'ו ג'ונסון וגם האחים פארגו וג'מריו מון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי